07 de juliol 2015

Tresors i coordenades

Tenir un sou cada mes m'ha permès estalviar una mica, i de retruc, poder jubilar el meu mòbil vell: un smartphone herència del meu germà, que s'apagava quan li venia de gust i que havia decidit independitzar-se de les ordres dels meus dits. 

La nova adquisició, senzilleta però amb prou memòria com per no haver de buidar les fotos de l'aparell cada dos per tres, em permet tenir una joguina que feia temps m'havia plantejat tenir: el geocaching. Decidir sortir a fer un volt i jugar una estona a trobar un tresor amagat. O fins i tot, anar de casa a la feina i canviar una mica la ruta només per explorar una mica la zona, i veure si hi ha sort. O per què no, mentre duren els protocols dels meus llarguíssims experiments, aquelles 12 o 13 hores de feina durant les quals puc tenir estonetes de descans, veure quins caches tinc pel voltant. Amb un aparell amb prou bateria com per aguantar la connexió GPS una estoneta ho veig factible. No sé si em durarà o no la dèria, si me'n cansaré o si m'enganxarà... Però tot sigui provar coses noves, que em cal. 

Tot just me l'acabo de descarregar i ja he explorat a través del mapa què tinc a prop de casa. Ja estic impacient per fer la primera batuda!

6 comentaris :

  1. N'he sentit a parlar força, i sembla que és divertit. No n'he practicat mai, a veure si ens expliques les teves captures i m'animes a participar-hi, a veure si així trec l'excursionista de pa sucat amb oli que porto dins.

    ResponElimina
  2. Ja has agafat el fuet? No em refereixo a l'espetec, vull dir el "látigo", ho dic pel rotllo buscador a l'estil Indiana Jones, no pas pel rotllo sadomassoquista, ara que també em semblaria bé, cadascú gaudeix de la seva sexualitat com més li agradi.... En fi, m'he embolicat una mica.

    ResponElimina
  3. Quin és el teu usuari? Jo em dic "Jansy" :)

    ResponElimina
  4. Ui, el meu germà està enganxat al geocaching i així va començar... et veig posant un teu i tenint cura d'ell! heheh...

    ResponElimina
  5. Jo vaig fer una captura :D Ha de ser interessant de jugar-hi. A veure si puc trobar alguna cosa més aquest estiu!

    ResponElimina
  6. Gràcies a tots pels vostres comentaris! De moment estic explorant les Apps, mirant com funciona el tema i buscant de reüll en alguns indrets de ciutat... Però això de que no et vegin perquè no aixafin el joc és complicat, tu! Però ho seguirem intentant, a veure quines coses curioses descobreixo!

    ResponElimina