09 de novembre 2014

Tomorrow comes

Segurament no sóc una de les persones que més s'ha emocionat anant a votar avui. No he estat a les 9 del matí a la porta del meu col·legi electoral. No he plorat. No he fet de voluntària. Però m'ha agradat exercir el meu dret de vot, i m'he sentit bé sabent que estic fent un pas per construir un nou futur. Perquè si no ens agrada el que tenim el primer que hem de fer és dir-ho, actuar, participar, de res serveix quedar-nos de braços plegats.

El punt àlgid d'emoció del dia d'avui? Per mi, anar pel carrer en direcció al meu punt de votació, veure'm envoltada de gent que camina en la mateixa direcció i saber perfectament cap a on es dirigeixen. I dins del meu cap (i permetent-me una petita llicència èpica) fer sonar aquesta cançó.

  

5 comentaris :

  1. D'èpica no n'ha faltat avui. Hi ha hagut molts moments emocionants i segur que cadascú té el seu, i mil anècdotes per explicar. A més, hi havia mil i una sensibilitats diferents entre la gent que ha votat avui. Com tu dius, el que importa és que hem pogut fer-ho, i ara passem la pilota a instàncies superiors. El poble ha parlat. Què diran ara els que manen?

    ResponElimina
  2. Per mi no ha sigut tan èpic. Jo esperava trobar-me un tanc davant del “col•legi electoral”, o com a mínim algun legionari amb una cabra, però res de res, he pogut votar sense cap problema.

    ResponElimina
  3. el més important és haver-ho fet i que ens hagi agradat per poder tornar-hi ben aviat

    ResponElimina
  4. Ara se m'ha enganxat la cançó!

    si que va ser un gran dia!

    ResponElimina
  5. XeXu, hi estic d'acord, el més important és que ho hem pogut fer, però hem de ser conscients que volem més, que no ha de quedar aquí tot plegat i que el que diguin els que manen ens ha de satisfer, si no... Canviem els que manen! Som-hi, no?


    Pons, vaja... Jo res de res, tampoc, i això que hi havia tants i tants tancs per la diagonal... I cap va venir al meu col·legi electoral.


    Joan, segueix estant a les nostres mans poder-ho tornar a fer, que no ens enganyin i ens facin pensar que ja hem fet tot el que estava a les nostres mans, perquè TOT està a les nostres mans, això és el que significa la paraula democràcia, que el poder és nostre, del poble.


    Rits, a mi se'm va quedar al cap durant tot el dia, per això vaig pensar que l'havia de plasmar en un post sí o sí.

    ResponElimina