18 d’octubre 2014

Llambregades

Refredat. Kleenex escampats per la taula que la converteixen en una estampa desoladora. Cap emboirat i un sol espaterrant al carrer que convida a sortir a fer una cervesa, però el cos em demana una sopeta calenta. 

Papers en anglès amb idees que caldria recordar. Un pòster de vuitanta per metre deu. Un primer congrés internacional. Un repertori de sinònims massa limitat i la sensació que el meu catalanglish ha de millorar. 

Anar trampejant, esquivant les pedres del camí i intentant aprendre a entomar que les coses no surten i que no hi trobo cap explicació, més enllà de tenir una mala aura que em tomba els experiments i m'exaspera divendres rere divendres. 

I un dissabte al matí fent el ploramiques a la catosfera i alhora rient de valent amb l'últim Polònia, fet a corre-cuita pels canvis en la direcció del 9N però tan bo com en els millors temps. El proper llibre que tinc a la llista és Victus. 

6 comentaris :

  1. Caram, quina repassada, i tot plegat d'una revolada. UN 10 en capacitat de síntesi aquest cop, perquè té pinta que moltes de les coses podrien ser posts per si mateixes. Espero que Victus t'agradi, a mi em va agradar molt, però sóc força fan de l'autor, normal. Ja saps, jura amb la mà sobre Victus!

    ResponElimina
  2. A mi m'has esgotat !! I té mèrit perquè ja vaig esgotat de per-se... :)

    ResponElimina
  3. Es una dels usos més bàsics de tenir un bloc, queixar-te i plorar perquè les coses no et van com voldries. Ja se sap, la família i els amics es poden cansar de sentir-te plorar, però aquí som uns masoquistes i ho llegim tot.

    ResponElimina
  4. Vaig tard però espero que anés bé per Turquia i el refredat hagi millorat!! Els nervis per l'anglès.. Uff.. Jo el primer congrés internacional el vaig tenir a Barcelona mateix hahaha

    ResponElimina
  5. XeXu, justa! Quan vaig veure això al Polònia em van venir ganes de llegir-lo. He de dir, però, que un altre llibre li ha passat al davant, Victus era massa totxo per endur-me'l al congrés... El següent, serà el següent.


    Carquinyol, això també ho penso de vegades... Quan faig el ploramiques i dic que vaig cansada, però i la gent com tu que a part del dia a dia també té una criatura per mantenir, entretenir i cuidar? Bé, haurem d'aprendre a gestionar aquest cansament, no?


    Pons. L'avantatge dels blocs és que pots tancar sempre que vulguis el navegador i passar del ploramiques en qüestió. Quan el tens davant costa més dir-li que no t'interessa el més mínim el que li passa i que té la pell molt fina, no? Bé, en tot cas, gràcies per la dosi de masoquisme invertida en aquest bloc!


    Alasanid, doncs SíSí a les teves preguntes ;) Bé, vaig trobar gent que el parlava molt millor que jo i també un japonès que no s'enterava de res... I això que ell va fer una comunicació oral... Als castellanoparlants els hi parlava en castellà i a la resta en anglès, com vaig poder. Encara en vaig sortir prou satisfeta!

    ResponElimina
  6. Ha explotat la quotidianitat, oi?

    ResponElimina