13 de març 2014

Saintpaulia

Una mica de sol, unes bones vistes, un ambient de temperatures no gaire fredes... I la meva Saintpaulia, tot i no tenir flors, creix ben ufanosa i ha augmentat en frondositat, senyal que la meva companyia li és grata. No li parlo gaire... Però de fet, pobreta, la ignoro una mica, deixo que vagi fent. Em sembla que tampoc em troba a faltar gaire, és molt independent. Us ensenyo el moment en què me la van regalar, fa tres mesos (amb flor, provinent d'hivernacle segurament) i una fotografia dels petits brots que li surten, feta actualment. El meu proper repte serà que em floreixi.


4 comentaris :

  1. A falta del teu avet, podrem fer el seguiment de la teva nova planta, a tu sempre et creixen, i sense fer-los massa cas! No tenia ni idea de que es deia així aquesta planta i això que la tinc vista. Ei, però sóc bioquímic, eh! Les plantes no em van!

    ResponElimina
  2. si la planta en surt viva, passaràs a coses més "actives"?

    ResponElimina
  3. Es preciosa! Ànims amb la gesta, no dubto que te'n sortiràs de meravella :)

    ResponElimina
  4. XeXu, el-meu-avet-que-va-resultar-no-ser-un-avet! Quina memòria... llagrimeta! :) Doncs us el faré, el seguiment, mira que et dic! De fet, tinc una nova adquisició que tot just ara m'està florint. El Cau es posarà primaveral. Pel que fa al nom, a casa en teníem una des de temps immemorials a la qual se l'anomenava "violeta africana", i es pot dir així també, potser et sona més. Però Saintpaulia em va fer més gràcia!


    Pons, dóna'm idees! Com a cosa activa, ja que al laboratori no me'n surto gaire últimament, he pensat que podria dedicar-me a l'horticultura si les plantes em viuen. Potser faré carrera i tot...


    NeoPoeta, benvinguda de nou!!!! Doncs això espero, em faria il·lusió! Com a novetat, t'he de dir que li estan sortint petits brots independents del tronc principal, crec que tindré una planta fillet!

    ResponElimina