06 d’octubre 2013

Xocolata per la cara

Asseguts en una granja fent un cafè, s'acosta una de les dependentes i demana si pot agafar una de les taules que no fem servir, amb les corresponents cadires. Segons abans el local era gairebé buit, així que havíem aprofitat un parell de taules arraconades per tenir més espai i poder desar el que duiem a sobre. Moments després, un ruixat fa que tothom s'aixoplugui a algun lloc, i una granja a mitja tarda és una bona opció, de manera que el local s'ha omplert. Bé, òbviament no ens oposem a la petició de la noia: apartem les nostres coses i la noia s'enduu la taula i les cadires. Ens dóna les gràcies quatre vegades, i a cadascuna d'elles li responem amb un somriure o un "de res". 

Dos minuts més tard, la noia s'acosta a la nostra taula i, mentre ens dóna les gràcies de nou, ens deixa uns croïssantets de xocolata en un platet. I què voleu que us digui que no sapigueu ja... Que a mi aquestes coses m'afalaguen molt. Segur que no és cap despesa, però no tenia necessitat de fer-ho, ni tan sols per captar clientela.

Moments després m'ha fet gràcia recordar que no és el primer cop que em passa, i que a més us ho havia explicat per aquí. Hi ha anys de diferència entre ambdues experiències, però no sé si pot arribar a ser recurrent això que em regalin coses dolces amb xocolata per la cara... Ja us dic que no m'hi oposaré pas!

7 comentaris :

  1. Bromes les justes, que amb la xocolata no s'hi juga! Si te la regalen, doblement bona. I si es tracta de posar un somriure i dir un 'de res', escolta, a ser la mar d'agradable. Ara, corres el risc de ser molt agradable altres vegades i que no et facin ni cas, llavors maleïràs per dins. Per si de cas, porta diners per si te l'has de pagar.

    ResponElimina
  2. Doncs deus transmetre alguna cosa ben dolça perquè la gent et correspongui tan dolçament!

    ResponElimina
  3. Completament d'acord amb la Rits! Ara bé, això em fa pensar que a mi, crec no m'han regalat mai res de xocolata... Dec ser un Gargamel!

    ResponElimina
  4. es perque et va veure amb ganes de fer el favor......hi ha poca gent que ho fa amb ganes.

    ResponElimina
  5. Gent que vulgueu començar amb bon peu amb la Laia: no oblideu la xocolata !

    ResponElimina
  6. XeXu, se'n podria fer un estudi, de com el grau de ser adorable et pot donar punts per gunyar-te un corissantet de xocolata. Sempre en duc, de diners per pagar-la, a veure si ara semblarà que vaig pel món fent cara de bona nena perquè la gent em regali xocolata!


    Rits, doncs no sé què pot ser, però si és així, benvingut sigui.


    Porquet, deu haver-hi algun secret... que no et puc dir perquè llavors et regalaran la xocolata a tu i a mi no, i no hauré fet un bon negoci! Però ni de bon tros ets un Gargamel... Mira la foto, ets adorable! Però un Porquet menjant xocolata no lliga, tot s'ha de dir...


    Joan, em costa entendre que hi hagi gent que si una cosa ni li va ni li ve, hi posi traves. Hi ha de tot, però, en aquest món...


    Carquinyol: gràcies, el comentari més eloqüent de tot el bloc! Jo crec que ho hauria de posar a la porta del pis, o a l'estora d'entrada...


    ResponElimina
  7. Quin detall més maco ^.^

    Segur que és perquè ja et coneixen i no és la primera vegada que ets amable amb ells :D

    ResponElimina