31 d’octubre 2013

Canvi d'armari

Per fi ha arribat una mica de fresca. Una baixada de les temperatures que s'ha fet esperar però que és molt benvinguda, almenys per mi. I això comporta, encara que sigui a finals d'octubre, fer canvi d'armari. 

Omplir la rentadora de roba que (creuem els dits) ja no em posaré fins l'any vinent. 

Guardar el biquini i espolsar de les vambes d'estiu. Granets de sorra ben fina que es resisteixen a marxar, esgarrapant el record de l'últim passeig vora el mar de la temporada.

Canviar de bossa, començar a buidar-la, i posar els ulls com unes taronges de tot el que s'hi ha anat acumulant els últims mesos: un mocador de paper, un sugus de móra, un bitllet de tren, un ocellet de paper a mig fer, dos ocellets de paper ja fets, un llapis d'ikea, tres bolígrafs de cases comercials diferents, tiquets del supermercat, de bar... I millor no segueixo.

Començar a tenir els peus freds a dins del llit. 

No deixar refredar el cafè amb llet del matí, sinó agafar el got amb les mans i deixar que l'escalforeta envaeixi el cos. I si cal... escaldar-se la llengua.


Malgrat tot, els panellets els he fet en màniga curta encara. Però no sembla que això hagi estat un contratemps perquè facin patxoca!


6 comentaris :

  1. Mira-ho pel cantó bo, els panellets els has fet amb màniga curta, però te'ls menjaràs ja ben tapada, com toca! Sembla que els que organitzen els temps hagin dit 'ep, que anem tard aquest any, que ja és la castanyada! Ràpid, baixa 10ºC en un sol dia!'.

    I res, que això de canviar l'armari jo no ho faig, que pesa molt.

    Però anem al que interessa. Hi ha panellets per nosaltres o no?? No en veig gaires aquí!

    ResponElimina
  2. Amb màniga curta, llarga, tirants o com sigui els panellets tenen una bona pinta… !!!!!

    ResponElimina
  3. Jo soc d'aquells que voldrien estar amb temperatures altes tot l'any, coi de fred, fora! fora!

    ResponElimina
  4. M'encanten totes aquestes coses que cites que fas de canvi d'armari. Jo tb les faig!

    Sobretot, m'has recordat molt amb el canvi de bossa. Aquest el vaig fer ja fa uns dies. En tinc una de nova i tenia tantes ganes que vaig anar una mica abans d'hora!!

    Amb màniga curta o llarga, els panellets son boníssims!!!

    ResponElimina
  5. Uooo!! Quina panellets Laia!! Bona pinta :D

    ResponElimina
  6. XeXu, jo això del canvi d'armari ho faig ara per termes pràctics de manca d'espai, abans tampoc ho feia. I mira que golafre, aquí només mirant en omplir la panxa! Doncs no n'hi ha gaires, no, i si els he de repartir entre vosaltres com a molt te'n puc donar un parell. Després tu te les apanyes amb la persona a la qual els havia assignat, i llestos!


    Carquinyol, els panellets encara, que es mengen en fred, però les castanyes a 30 ºC no entren gaire bé. Gràcies pels elogis!!!


    Pons, no home no... Una mica de tot, hi ha d'haver varietat, que estem en una zona temperada! A mi que faci fred quan toca ja m'agrada....


    Rits, això del canvi de bossa és tot un què, hi trobes cada cosa allà dins... I sí, els panellets estan molt bons, sóc de dolç jo també.


    Alasanid, gràcies gràcies!!! Ja no en tinc, però! A tothom li agrada el dolç al meu voltant i ja se'ls han cruspit!

    ResponElimina