14 de gener 2012

La Laia i la penúltima creuada...

Amb una miqueta de sort, aquest serà l'últim gener sota pressió. Si bé no m'atreveixo a dir l'últim gener d'exàmens, sí que serà l'últim com a prellicenciada

Per tant, amics i amigues, em sembla que a partir de la setmana vinent desapareixeré del mapa (si no ho havia fet ja els últims mesos) durant unes tres o quatre setmanetes, amb alguna reaparició potser fugaç, en forma de post que en llegir-lo el primer que us passarà pel cap és pensar que me'l podria haver estalviat. 

En realitat... Què afortunats que sou, estimats blocaires, de no haver-me de suportar! En poca d'exàmens pateixo metamorfosis d'ira, nerviosisme i caràcter irascible, fets que hauria de controlar després de tota una vida d'estudiant, però que no crec poder vèncer mai. Així que, mirant-ho per aquest cantó, fins i tot us faig un favor!

El cafè a punt (i dos, i tres...) i la cafetera plena per si algú em vol acompanyar!

Fins ben aviat!

10 comentaris :

  1. Que sigui l'última vegada que fas campana el gener aquí!! No, seriosament, que espero que sí que sigui l'última vegada que hagis de fer aquesta desaparició per exàmens el més de gener.

    Saps, estic a punt de plorar. Quan vaig començar a llegir-te encara no pensaves en la universitat... i ara ets a punt d'acabar la carrera...

    ResponElimina
  2. Que cap de pardals, deixo caure la llagrimeta i ni penso a desitjar-te sort pels exàmens! Que com sempre, ja sé que no et cal, però que et vagin molt bé!!

    ResponElimina
  3. Ooooh! Ja acabes la carrera, quina sort!! Jo també duia el compte d'èpoques d'exàmens. En total, n'hauria de passar 12. Però les dues que corresponien a aquest any, s'han transformat en tres trimestres rarets! De totes maneres, quan acabi a París, encara em quedaran dues èpoques d'exàmens orginaries... i una d'extraordinària!! 7 mesos preparant el MIR! (Em penso que hauré de tancar el bloc, durant aquest temps... hehehe!).

    Molta sort pels exàmens, Laiaaa!!

    ResponElimina
  4. Per cert, si estudies Bio i estàs acabant... no crec que ens haguem creuat mai per la teva Facultat, però poc deu haver faltat. Jo hi solia anar quan feia 1r, però crec que llavors tu encara no hi deuries ser! (ara estic a 5è!)

    ResponElimina
  5. L'últim gener!! Vingaaaa!!

    Sembla que després de tants exàmens ens haguem d'haver acostumat... Però sembla mentida veure que encara és com a la primera època d'exàmens pràcticament. Molta i molta sort i sobretot estigues segura de tu mateixa, és el més important.

    Ja queda menys per ser llicenciats!!

    ResponElimina
  6. Laiaaaa, molta sort amb els exàmens! Estudia fort, pren cafè (tampoc no et passis) i segur que t'aniran de conya! Des d'aquí t'animarem i esperarem el teu retorn!

    ResponElimina
  7. Mooolta sort i força!! segur que t'anirà molt bé! Aquí estarem x quan tornis.

    ResponElimina
  8. Doncs que vagin molt bé.
    I dorm una mica, que massa cafè i poc descans tampoc és gaire bona idea...

    ResponElimina
  9. Mira, mira, que tinc una coseta per tu, fes click en aquest enllaç, ja veuràs!

    ResponElimina
  10. Moltes gràcies a tots!! M'està costant una miqueta, tinc una assignatura que és un os dur de rosegar, però bé... això tot just acaba de començar. Som-hi!


    Xexu.... Que crack, si que te l'han portat ràpid!!! I m'hauries d'explicar com coi està posat el teu estimat gat de carn i ossos, que sembla que leviti! S'aguanta per les dues potes de darrere només?
    I bé... Quina il·lusió, la llagrimeta!! Hehehe :) Tot va començar sense perspectives i ho hem anat allargant tant que dintre de poc ja parlarem d'un lustre! Impressionant, tu!! Doncs si al juny em llicencio, alguna festa virtual faré! Crec que series alguna cosa així com el "padrí" del bloc i tot, tu!


    Yaiza, medicina ja és un altre món, sempre he pensat que no crec que ningú la faci "per fer una carrera", que no sigui per vocació. Perquè és dur, són molts anys i molta feina! Jo mateixa ja tinc ganes d'acabar per posar-me a currar de debò. Si la carrera no fos tant d'empollar literalment potser els exàmens no m'estressarien ni avorririen tant. Pensar no m'importa; memoritzar una miqueta, la veritat!
    Doncs no, aquell curs jo encara no hi era!!! Per poc! ;)


    Alasanid.... Molts ànims per a tu també!!! Ja ens toca, ja ens toca!! Un tancar i obrir d'ulls serem llicenciats i canviarem d'òrbita, com a mínim!!


    Porquet, gràcieeeees!!! Snif... el cafè... M'han tallat el gas per una fuita a l'edifici!! Estic indignada, aigua freda (molt freda!) i sense cafè!


    Rits, moltes gràcies bonica!!


    Joan, en realitat només en prenc un parell al dia, però m'hi he acostumat i quan m'aixeco és el primer que faig!

    ResponElimina