31 de desembre 2011

L'última de l'any

Aquest matí, com marca la tradició, he fet la capbussada dels nassos (patentada per mi, òbviament). En resum, l'última remullada de l'any. Tot plegat ha estat un pèl surrealista, on un home m'ha confós amb una noia muda (si em conegués...) i he acabat intentant interpretar què m'estava dient en llengua de signes. S'ha quedat una mica parat quan li he dit que no entenia què m'estava dient, i tots plegats hem rigut una estona. En fi, després d'unes piscinetes relaxants i de notar-me amb energia i força, sense que el genoll em fes la murga, riure una mica ho ha acabat d'arrodonir.





Esperem començar l'any vinent amb la mateixa energia amb la que avui, braçada rere braçada, em feia avançar a bon ritme, sense pausa. Ha de ser un bon any, o si més no, un any diferent, un any de canvis! 

Que tingueu una molt bona entrada d'any, i els meus millors desitjos per aquest 2012! I aniré pensant quins propòsits poso a la llista d'enguany... 

8 comentaris :

  1. A començar l'any gens muda, els millors desitjos per tu de cara a aquest 2012!

    ResponElimina
  2. Bones diades, bons somriure, bones energies! Salut! Petons!

    ResponElimina
  3. acabar l'any a l'aigua, es interessant, però no es pas per mi, si a l'estiu ja em fa mandra posar-me a l'aigua...

    ResponElimina
  4. I això em fa pensar que jo m'hauria de fer el bon propòsit de recuperar la natació... però saps? És que jo passo, d'això dels bons propòsits, eeeh...!! (hahaha! quina excusa més dolenta per no comprometre'm a res, ni amb mi mateixa!).

    Res, Laia, bon any nou, i ens anem llegint per aquí!

    ResponElimina
  5. Laia, que tinguis un molt bon any 2012, ple de projectes i desitjos acomplerts. Si és un any de canvis, que siguin per a millorar!

    I fes bones capbussades!

    ResponElimina
  6. et desitjo molt bona entrada i un feliç 2012, que es compleixin els teus projectes, ambicions i somnis. Ah, i molta energia com avui!!

    ResponElimina
  7. Molt bon 2012 per a tots, gràcies pels vostres comentaris!! Jo no sóc de fer llistes, sinó que els propòsits que aniré rumiant seran, de nou, col·lectius. I en podrem fer revisió el desembre vinent!

    ResponElimina