24 de desembre 2011

Bones Festes!!


PD: algun dia tindré una càmera decent... ho prometo.


10 comentaris :

  1. Un nadal manufacturat, això està bé. Molt bones festes Laia, però sobretot, molt bon 2012!

    ResponElimina
  2. Demanda als reis, potser?
    hehehe, molt bones festes, Laia!

    ResponElimina
  3. Haha, m'encanta!!!

    Molt bon Nadal Laia!

    Potxonet ben dolç!

    ResponElimina
  4. Iep! L'arbre de papiroflèxia mola molt! És difícil de fer??

    Bones Festes, Laia, i bon final de 2011... ja tenim el 2012 aquí!

    ResponElimina
  5. Mira quin arbre més bufó! Bones festes i bon any nou!

    ResponElimina
  6. Què més dóna la càmera! A mi la foto m'ha agradat! :D Bones festes, Laia! :)

    ResponElimina
  7. Espero que estiguis passant unes bones festes tu també, bunika! :D Bona entrada!

    ResponElimina
  8. val més tard que mai... així doncs: Bon Nadal! bé, ara seria més apropiat dir: Bon any!!

    ResponElimina
  9. Moltes gràcies a tots! Espero que hàgiu tingut un Bon Nadal amb aquells amb qui us hagi vingut de gust estar, i que no hàgiu hagut d'aguantar gaire estona als que no podeu veure ni en pintura...

    I pel 2012, doncs salut i força al canut, que diuen!!! :) Feliç any nou a tothom!!!


    PD: Per la Yaiza, que m'ha preguntat això de l'arbret... Les figures que jo faig no és que siguin gaire difícils, sinó jo tampoc les sé fer ^^ S'ha de tenir bàsicament paciència! Si vols saber com fer l'arbre, et deixo l'enllaç de les instruccions!Ho trobaràs aquí. Està molt ben explicat!

    ResponElimina