08 d’agost 2011

Carta als cleptòmans

Benvolguts cleptòmans,


No sé pas quan vau començar a robar coses que no eren vostres, i em sembla que m'és ben bé igual. Tan sols us recomanaria que, per decència i consideració envers la resta del món, enlloc de fotre a la gent us dediquéssiu a administrar millor els vostres diners per si necessiteu alguna cosa, poder anar a l'establiment corresponent i comprar-ho. En resum, i parlant clar i malament perquè estic emprenyada: no em fot ni puta gràcia que m'hàgiu tret a la força el mirall del retrovisor esquerre. El carrer pot ser "de tots", però us faig saber que els cotxes que quan camineu tenen propietari, i que segur que si molts de nosaltres tinguéssim prou peles el tindríem ben guardadet en un garatge, sense patir per les pedregades, ni les gelades, ni cabrons com vosaltres. Tampoc hauríem de netejar-lo cada dos per tres perquè els coloms i els arbres l'embruten. Per tant, el carrer no és un desguace ambulant, senyors. Només espero que en l'intent de desenganxar el mirall, aquest se us hagi trencat a trossos. De moment, una part dels diners que tenia estalviats per fer petites coses aquest estiu hauran de ser invertits en reparar la vostra gracieta, moltes gràcies (afegiu-hi el to irònic si la vostra ment no arriba a fer tals interpretacions).


Atentament

Una conductora emprenyada.

7 comentaris :

  1. Ai pobre trasto... quina mala llet. Hi ha gent que no té vergonya, és una pena que ens deixem els calés per tenir una humil propietat i que hi hagi gent que es dediqui a destrossar-la, en el millor dels casos, per fer servir el que s'emporten, que també hi ha molt vàndal. Als que t'han fet això els desitjo una mica més del que has fet tu, que en trencar-se el retrovisor els hagi seccionat la femoral i s'hagin dessagnat pel camí. En cas que visquin, a veure si aprenen la lliçó.

    ResponElimina
  2. si es que carda fàstic tot plegat...no es pot tenir res a lloc segur. I de passada encara que els enganxin tampoc els podran fer res.....
    Calma, resignació i mirall nou...no hi ha més remei

    ResponElimina
  3. Ostres, quina putada! Mira, sé que no consola però com a mínim el teu post i el comentari d'en XeXu fan riure al personal! Que bons!

    Ara en serio, és indignant, al bloc on visc, en els últims 2 mesos ens han robat 3 vegades el pany de la porta de l'entrada! Era així de coure daurat i el posaven nou al matí i a la tarda ja l'havien robat! al final han hagut de posar un pany lleig lleig així com a mínim no el roben!

    Aquestes gracietes fan molt poca gràcia realment! I el que diu en Garbí, mirall nou, no sigui cas que et posin multa encara!

    ResponElimina
  4. Hi ha gent que no es mereix ni aquest nom!

    ResponElimina
  5. Hi ha un amic meu al que ja li han ratllat dos cops el cotxe i sempre a la mateixa zona a on aparca prop de casa seva. Però unes ratllades que van de davant al darrere del cotxe i al capó.

    Per no parlar dels casos que veus a vegades de 4 o 5 cotxes seguits amb els retrovisors trencats o una corrua de motos totes a terra.

    Ho trobo tan repugnant... fa molta i molta ràbia! T'entenc perfectament!

    ResponElimina
  6. Xexu, jo no havia tingut pensaments tan bèsties abans de saber el que m'ha costat la reparació... Ara em sembla bé el plan de la femoral. Tot i que fes-t'ho mirar, que tens una obsessió en lesionar cames, eh noi! ;) Una abraçada!



    Garbí... això de la calma ho he d'entrenar molt, encara!



    Barcelona, mirall nou també per necessitat... Ostres, com miraria si ve algú per l'autopista? O per exemple, vaig intentar aparcar sense el mirall i era el triple d'inútil... Bufff...



    Cantireta, aquí m'he reprimit molt, però quan vaig veure com estava el retrovisor vaig deixar anar de tot, mare meva...



    Porquet, de moment no tinc comptes pendents amb ningú... Si al meu trasto me'l grapegen més em començaré a espantar. Pobre, el teu amic! El meu té uns quants cops, alguns de fàbrica (bé, de quan el vaig comprar, que és de segona mà) i altres de meus... Ai l'art d'aparcar, que complicat pot arribar a ser!

    ResponElimina
  7. És que l'caròtida és molt més escandalosa, amb la femoral faríem menys merder.

    ResponElimina