10 de juliol 2011

Mulla't 2011

5 remullades solidàries consecutives, que s'han convertit en espurnes de benestar i també en un repte personal, d'anar mantenint el ritme any rere any. Enguany la meva participació ha estat a la corda fluixa fins a l'últim moment, però una dosi de paracetamol i una empenteta ho han fet possible.


Cadascú té alguna habilitat, alguna cosa que fa millor que una altra, i una de les coses que a mi se'm donen bé és nedar, ja que he practicat aquest esport durant anys. I mentre pugui posar el meu petit gra de sorra per fer créixer la muntanya fent allò que sé fer, allà estarem.


6 comentaris :

  1. Tot un goig poder reemplaçar el post d'ahir per un altre post com aquest!

    ResponElimina
  2. Enhorabona per aportar la teva empenta i ganes per aquesta iniciativa!

    ResponElimina
  3. 5 edicions porto ja llegint aquest post, caram! Ets incansable, m'agrada veure que no defalleixes, i sí, tota la raó, quin goig que aquest post solidari i de superació faci baixar el d'ahir!

    M'has fet pensar amb això de que cadascú té les seves coses que se li donen bé. Fa gràcia perquè ja sé que tu nedes des de fa temps, i que se't dóna bé que guanyes a homes musculosos i tot, i en canvi jo sóc com un ànec nedant (en la vessant negativa!), mai m'ha sortit gens bé!

    ResponElimina
  4. enhorabona i a seguir l'any vinent!

    ResponElimina
  5. Oh, doncs jo no sabia de què anava això! I què es fa, es paga una entrada i els diners es dónen a una associació benèfica?

    ResponElimina
  6. Porquet, es fa el que es pot! :)


    Xexu, buf, és que ets un dinosaure en aquest bloc, tu, eh! I la il·lusió que em fa que em recordes coses que fins i tot oblidava... Musculman! Quant de temps sense veure'l, què en serà d'ell? Ai... Bé, com a mínim hi ha coses en les que he après a ser constant al llarg dels anys, i fa goig!


    Rits, allà estarem si res ho impedeix!


    Finestreta, la jornada consisteix en anar a la piscina i nedar els metres que vulguis (o puguis). Per cada X metres s'adjudiquen certs diners, de manera que la gràcia és fer contra més metres millor. Quan acabes t'apunten els metres que has fet, nom, telèfon de contacte, etc. I els diners van cap a la Fundació Esclerosi Múltiple :) Jo no vaig pagar entrada perquè és el pavelló esportiu on estic apuntada. També hi ha tot el típic merchandising de gorres, samarretes... etc, els beneficis dels quals també van a parar a la Fundació.

    ResponElimina