16 de juny 2011

Jo sóc jo

Cadascú és qui és, i cadascú és com és. 

Per tant, jo sóc jo. 

No sóc ella, ni l'altra, ni la de més enllà. Tampoc sóc aquella que ronda pel teu cap, aquella que has construït unint fragments, com si es tractés d'un trencaclosques. Aquella tampoc existeix.

No dic pas que no m'agradaria ser ella, o l'altra, o la de més enllà. Segurament sí que ho voldria, de vegades no em sé estimar, o em deixo emmirallar. Però no puc ser-ho, i intento acceptar-ho.

I tu has de fer el mateix.

8 comentaris :

  1. Generalment les persones que ens miren no ens veuen tal com som, sinó com ells es pensen que som. D'aquí en surten moltes idees equivocades, i en alguns casos, moltes decepcions a la llarga. Per això s'ha de mirar una mica més endins, no quedar-se en les aparences, i sobretot no creure el que volem.

    ResponElimina
  2. I que no intentin canviar-te. Si de cas, tu, amb el temps, ja t'aniràs mutant o modelant segons les necessitats del moment vital o segons els camins que vagis fent. Però que ningú t'obligui a canviar!

    ResponElimina
  3. un ha de ser un mateix.....fer el paperet tota la vida no ens porta enlloc

    ResponElimina
  4. Tu estima't que no tens pas cap raó per a no fer-ho. Em fan llàstima tots aquells que no et veuen tal com ets perquè no saben el que s'estan perdent.

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Tu has de ser tu sempre! Cadascú de nosaltres ho ha de ser. Això és el que ens fa únic i especials. D'una altra forma, sempre s'acaba pagant i, algun dia, ens podem empenedir...

    ResponElimina
  7. Estic amb el porquet i amb el Carquinyoli. Sempre tu mateixa, que no et canviïn.

    ResponElimina
  8. Moltes gràcies a tots! Coses que li passen a una servidora pel cap quan barrina més del compte...

    ResponElimina