22 de maig 2011

Tot-terrenys

M'espanta la gent que corre massa per la carretera. Jo condueixo, i no em desagrada tot i que no conduiria per simple gust de fer-ho, sense una necessitat. Però no corro més del necessari. Mai he passat dels 120 per autopista, i sempre he arribat a bon port i en un temps raonable, excepte quan he trobat caravana. 

M'irrita la gent que té massa pressa per arribar als llocs, i que conduint temeràriament, despistada o arrencant quan el del davant encara no ho ha fet, provoca topades i vidres trencats. Si fas tard, haver sortit abans, em sap greu però és així. I si no tens pressa, empassat les ganes de gresca. 

I m'emprenya que ja és el segon tot-terreny que, estant jo aturada, no calcula bé distàncies i em marca el cotxe, el meu trasto. Res greu, un petit bony i una ratllada, però l'ensurt no me'l treu ningú.

5 comentaris :

  1. A mi també em molesta aquest tipus de gent... i jo no tinc ni carnet de conduir !

    ResponElimina
  2. Si et compres un tot terreny per anar per poble/ciutat no és pels camins de carro que hi ha, sinó que sabent que tindràs cops, que no espatllis massa el teu cotxe; veure un tot terreny pel poble, veus com condueixen, realment fan por!!

    ResponElimina
  3. Estic completament d'acord amb tu. A mi em fan certa por els cotxes. No condueixo però sí que tinc carnet, mai m'he pogut permetre un cotxe, la veritat, però no m'ha fet falta. Però quan veig la gent com va, se'm passen les ganes. Ara fa un temps que hi penso, perquè trobo a faltar certa autonomia, però no m'acabo de decidir. Haurien de fer psicotècnics per deixar conduir la gent!

    ResponElimina
  4. jo tb trobo una tonteria lo de córrer més. què hi farem.

    No obstant, per a mi hi ha més coses, apart de la velocitat. Jo no condueixo (un tema pendent com tants d'altres, i això que sé que m'agradaria), però hi ha gent amb qui em sento segura i hi ha gent amb qui em sento molt insegura segons la manera de conduir. M'és inevitable.

    ResponElimina
  5. Carquinyol, és que són un perill no només pels altres conductors sinó també pels vianants...


    Martí, la veritat és que no sé d'on era ni quan ni per què fa servir el seu cotxe... Però així no es pot anar!


    Xexu, a mi m'ha donat l'autonomia de la qual parles, si no me l'hagués comprat no tenia cap altre vehicle per conduir. I no em faria falta si les comunicacions al poble fossin més decents...


    Rits, això de vegades em fa pensar, també. Em pregunto si el que va al meu costat va segur i còmode, o si pensa que condueixo fatal... a mi em sembla que dono seguretat, no tinc pàjares ni anades d'olla... Prò de tota manera no ho puc dir jo, això!

    ResponElimina