20 de maig 2011

Perdre el seny

Encara no tinc el diagnòstic sobre què n'hem de fer, d'aquests queixals... Però jo em pensava que el panorama seria pitjor! El del maxil·lar inferior dret sí que va empenyent a la veïna, però el dret no surt pas torçat. Els de dalt, l'únic que veig, és que potser els mancarà espai...

De tota manera és xulo veure les arrelotes que tenen les dents! Estan ben agafades eh! I als molars del maxil·lar inferior esquerre es veu bastant bé fins i tot la polpa. La polpa és el centre de la dent, la part que es veu més fosca; i el que es veu per sobre la geniva és la corona, feta d'esmalt i dentina, ben robusta. 

Ah! I és la primera radiografia que em faig per la Seguretat Social que, per fer-me-la, em deriven a Barcelona i que a sobre he hagut de pagar...

6 comentaris :

  1. Abans se m'ha menjat el comentari, a veure si surt ara...

    Deia que m'estranya que encara tingueu queixals del seny, que a mi ja no m'han sortit. Sóc l'evolució de l'espècie, perquè ja no fan cap servei, a banda de molestar... Però també deia que tant predicar de que sempre hi poso seny, i resulta que no tinc ni els queixals...

    ResponElimina
  2. A mi els queixals del seny m'han fet patir molt, sobretot quan estudiava i els nervis me'ls alteraven i em feia un mal "tremendu", tant que m'hagués tallat el cap! Sort que no ho vaig fer!

    En fi... tens un somriure encantador!
    Bon cap de setmana, guapa!

    ResponElimina
  3. jo els del seny els tinc...però el seny no m'ha vingut.....;)

    ResponElimina
  4. Ostres, jo fa tant de temps que ja me'ls van treure, que si no fos pel mal que em van fer, ja ni me'n recordaria!!! Els "fàcils" de dalt me'ls van treure fa 14 anys, i els difícils, fa 12...

    Es viu bé, sense seny :-P

    ResponElimina
  5. XEXU: hahaha, quina gràcia m'has fet. Insinues que ets la transició al "triple sàpiens"? ;) Doncs noi, els queixals del seny són una murga, així que ja saps què et toca... Ets l'encarregat de contribuir a que la humanitat en un futur pateixi menys, has d'escampar els teus gens ja!

    Tranquil, no crec que després de treure-me'ls em torni una persona esvalotada... Si m'hi torno, lligueu-me!


    GUSPIRA: m'has fet molta gràcia, un somriure així és de tot menys encantador!!! :P Gràcies bonica!


    GARBÍ, doncs tot el contrari que l'amic Xexu! Potser heu fet un intercanvi estrany...


    MATGALA: quant de temps!!! :) Jo per sort no pateixo gaire, de moment no es passen. M'emprenya molt el menjar que s'hi queda atrapat, però de mal me'n fan molt poc. Més que res també me'ls volien treure per no enviar a la merda tota la feina que va fer la maleïda ortodòncia durant tres o quatre anys...

    ResponElimina
  6. Si jo ja ho intento, eh, jo crec que m'haurien de llogar com a semental, per fertilitzar les femelles de l'espècie, però no hi ha manera...

    ResponElimina