01 de maig 2011

Li falta poc pel Rècord Guiness

Ja des de fa uns anys (des que em va entrar la vena culinària) que vaig demanar a un familiar que m'ensenyés a fer uns dolços que la meva besàvia feia per Setmana Santa, i que jo trobava deliciosos. Un dels primers cops que vaig participar activament en fer-los ja en vaig fer una crònica i en vaig penjar la recepta, així com una imatge. Us deixo una de les d'aquest any, de millor qualitat que no pas l'altra foto de fa 2 anys.


Enguany també en va caure una safata, però la cirereta del pastís va ser quan el meu germà va decidir fer LA rosquilla de l'any. Una que fos monumental. I dit i fet, la vam fer tan grossa com ens va semblar. Que destaqués, però que alhora es pogués posar amb comoditat dins la paella, que no es trenqués i que fos menjable. Després de fer plànols i mesures de precisió arquitectònica, la vam crear.

I després de treure-la de la paella en va sortir això!

La de la dreta és normal. I la de l'esquerra és LA protagonista. Era de grossa com el meu puny. I a part de fer goig també estava molt bona! :)

7 comentaris :

  1. 'Me la imatxinava més gran', que deien a 'Oh Europa'. Jo crec que us podeu superar! Ja teniu repte per l'any que ve. Un altre repte seria que ens en féssiu arribar alguna, no!?

    ResponElimina
  2. O sigui, que et vas passar una bona estona a la cuina per a obtenir un enorme zero !!!! :P

    En tot cas, dubto que hi hagi zeros més dolços ;)

    ResponElimina
  3. La meva àvia n'és tota una experta! jo, de moment, només em dedico a menjar-los...

    *Sànset*

    ResponElimina
  4. no tenen pas mala pinta no.......

    ResponElimina
  5. JAJAJA! Però quina mania tenen els tios quan cuinen, a deixar de banda la recepta i portar-ho tot a un altre nivell. Una vegada amb el meu xicot féiem galetes. Vam deixar reposar la massa (mig quilo aprox.) i no se li acudeix de dir cap altra cosa que: I si tota la massa la posem al forn?¿?¿

    u_u

    ResponElimina
  6. Ohhhhhh! Que bones!!! Jo també me l'hagués menjat a gust!

    ResponElimina
  7. Xexu, fer arribar rosquillas a través de la xarxa... Això sí que seria el Guiness de debò!


    Carquinyol, ostres, mirat així... també enlloc d'un zero pot ser un OOOOOO d'admiració! ;)


    Sànset, doncs bon profit! Les coses que cuinen les àvies solen tenir un gst especial, i no sé per què!


    Garbí, i de gust no estaven gens malament!


    Menxu, m'estic imaginant una galeta de mig quilo XDDD Que bo!


    Finestreta, doncs sí que ho estaven, sí!

    ResponElimina