12 de maig 2011

Cantar és divertit

Cantar és divertit, sobretot si no ho fas gaire bé.

Les cançons que em sé jo les canto al cotxe, quan vaig pel carrer escoltant-les, a la dutxa... No les crido als quatre vents, sinó que les cantussejo en veu baixa. Però tot i així segueixent sent intel·ligibles i identificables.

Sóc un clàssic de cantar sota la dutxa. És un fet inconscient, quan me n'adono ja ho estic fent, però tot i així m'encanta fer-ho. Tancar els ulls i mentre l'aigua va rajant entonar alguna cosa és un petit plaer. Normalment les afortunades són cançons que se m'han enganxat, tot i que hi ha clàssics que de tant en tant també cauen. A casa al principi reien, ara suposo que deuen estar acostumats.

Un petit problema que he detectat és que de vegades no faig el canvi de xip quan no sóc a la dutxa de casa. És a dir, que m'he adonat que canto en dutxes alienes, concretament a les de la piscina. I cantar sota la dutxa és divertit, però quan mentre em regalima l'aigua pel cap una veu al costat em diu esta también me la sé yo, em moro de vergonya...

4 comentaris :

  1. Serà possible! Durant els períodes d'exàmens tothom sap que acabes molt alienat, de manera que la gent comença a fer coses rares. Nosaltres vam idear una frase perquè el que estava desvariejant se n'adonés. Li dèiem: 'no estàs sol', i ell queia llavors en que la gent el podia veure fer el ruc, i parava. Doncs això Laia, no estàs sola!!

    Per cert, jo canto tot el dia, a la feina fem uns duets amb la jefa que són antològics. També biòloga, és clar. Canto per tot arreu, però a la dutxa no, mira tu. Serà perquè em poso la ràdio i escolto. No dic que no ho faci alguns cops, però no en tinc costum.

    ResponElimina
  2. mentre no es fotin amb la qualitat.....que diguin el que vulguin

    ResponElimina
  3. He tornat a penjar aquests dos comentaris, que són els que la maleïda aturada de Blogger ha esborrat. Espero que no els sàpiga greu als seus autors que els hagi penjat en nom seu!

    ResponElimina
  4. Ui, jo canto a tot arreu. No me n'adono i ja estic cantant fins que a vegades me n'adono que hi ha gent que em mira.... Ara, cosa curiosa, a la dutxa no em dóna per cantar... no m'hi havia fixat.

    Un altre problema és que tot sovint, la darrera cançó que sento abans de tancar la ràdio, l'ipod o el que sigui, és la que se'm queda al cap fins que no torno a escoltar música, i és igual quina cançó sigui, ja pot ser horrorosa i que no m'agradi que si l'he sentida en darrer cop, vinga a repetir-la! I la veritat, a vegades valdria més no cantar segons quina cançó! Defectes de fabricació...

    ResponElimina