21 d’abril 2011

La remuntada

Després de la nit d'ahir, de la derrota contra l'etern rival, hem de seguir mirant endavant i tenir els ulls clavats en dimecres vinent. Res de cares llargues, que després dels cops ens hem d'aixecar de nou i pensar en la propera, en la revenja. Ens hem de fer forts, mossegar a la Champions (figuradament, sempre amb esportivitat). Podem! Ens ha faltat només una miqueta...

Us deixo un fragment que vaig sentir a la ràdio ahir, a la Transmissió d'en Puyal, quan va acabar el partit. Em va fer gràcia, espero que us agradi!




Pel que hagueu escoltat el fragment, coincideixo en una cosa amb l'Iu Forn: jo també vaig suar i tenir fred alhora! Vaig acabar traient-me la jaqueta, asseguda a terra i amb el coll de la samarreta tapant-me fins al nas, desitjant que un cop de sort fes entrar la pilota a la xarxa... Però no hi va haver sort!

5 comentaris :

  1. Estic enamoradíssima de la secció de l'Iu Forn, m'en-can-ta!!!

    I moltes gràcies preciosa, que amb el disgust vaig tancar-ho tot i m'ho vaig perdre.

    Petons!!

    Visca el Barça!!!!

    ResponElimina
  2. Sento discrepar amb vosaltres, a mi el tio aquest no m'ha fet massa gràcia, la veritat. Diu alguna sensata, però la resta són ximpleries. I això sí, em sembla que ahir estàvem tots igual, feia temps que no em posava tan nerviós, ni amb un partit de futbol ni amb res. Quin patir!!!

    ResponElimina
  3. Jo vaig acabar de molt mala llet. De molt mala llet!

    Ara ja m'estic recuperant. Però la meva recuperació només pot ser culminada amb l'arribada a la final de la Champions (i guanyar-la).

    Si ens eliminen de la Champions els brams que faran des de Madrid seran insuportables!

    Una petita part de raó li dono. Si només aconsegueixen guanyar aquesta copeta (ja em disculpareu, he de minimitzar aquest títol :P) potser segueixen animats a confiar en Mourinho... i això, jo crec que tampoc ens anirà malament. Aquest paio és capaç de posar el Madrid potes enlaire!

    ResponElimina
  4. ara ja calmats....penso que tot no es pot tenir, tot i que ens agradaria

    ResponElimina
  5. Elur, jo no la conec aquesta secció, la fan sempre? La veritat és que la vaig mig-sentir, vaig parar l'orella perquè em va fer gràcia el comentari que va fer del Pepe :)
    Petons maca! I visca el Barça!!!!!!



    Xexu, són obvietats, però a mi m'han fet gràcia ^^ En el que sí coincidim és, doncs, en que portem el patiment a la sang i en que hem de donar l'esperi dimeres vinent!



    Porquet, veus? A mi m'agrada el fubtol, i el Barça, i veue els partits. I fa ràbia perdre, i més contra el Madrid! Però sé relaxar-me després. Vull dir que sóc conscient del que és: un partit, un joc, un esport. I m'agrada patir (masoquisme), que el partit sigui emocionant, però les derrotes les sé encaixar bé, no agafo emprenyades de campionat. Ara bé, sí que els hi crido durant el partit, als jugadors :)



    Garbí, massa ben acostumats ens tenen, oi?

    ResponElimina