26 de febrer 2011

Trepitja fort



Trepitja fort, Roc, sigues tot allò que vulguis ser...

4 comentaris :

  1. Aquesta cançó me la van demanar els meus amics d'Edinburgh perquè es veu que allà es pot posar música durant el part, o no sé en quin moment, i volien que sonés aquesta cançó en néixer el seu fill. Bona tria, no?

    ResponElimina
  2. I amb pas ferm per la vida!

    Osti XeXu, no acabo de visualitzar un part amb aquesta cançó a tot drap.

    ResponElimina
  3. Jo ja en tinc tres de Rocs. Un, més grandet no m'atreviria a cantar-li, però als petitons,.... un encara no el conec i l'altre... doncs l'altre em té el cor robat i cada vegada que em somriu li canto aquesta cançó! és preciosa!!

    ResponElimina
  4. Xexum quina cosa més curiosa... música durant el part! Però sí, és molt adient :) Jo és que últimament no me la puc treure del cap...


    Porquet, ja ho diu, ja... "el teu vehicle és un cotxet sense retrocés, sempre endavant..."


    Rits, ben fet! La cançó m'encanta, i si a sobre es diuen Roc és una empenta per tirar endavant sempre... :)

    ResponElimina