16 de desembre 2011

Refrescant el 2011

El dia 1 de gener de 2011 no vaig penjar cap post de propòsits pel nou any, ja vaig comentar que no sabia ben bé què posar. Se'm va ocórrer, però, fer una llista de coses que m'agradaria que us (ens) passessin al llarg d'aquest any. I després, un formós porquet em va deixar anar que al final d'aquest 2011 podries agafar aquesta llista i refrescar-la. I vaig pensar: i per què no? A mesura que avançava l'any, alguns posts que trobava colpidors o que podien encaixar amb aquests propòsits els vaig anar recol·lectant, i d'aquí n'ha sortit la llista que cito a sota, on simplement he recuperat els desitjos pel nou any i us hi he enllaçat alguns blocs. Segur que me'n deixo molts, ja que he estat molt intermitent a l'hora de visitar els vostres blocs, sobretot aquest últim trimestre de l'any... Espero recuperar el ritme aviat! (potser aquest podria ser el meu propòsit pel nou any!)

Som-hi!


Així, doncs, desitjo i espero...








que us apugin el sou a tots plegats per ser tan estupendos (no he sabut trobar cap referència als blocs que visito normalment relatiu a aquest aspecte... Ens queda com a tasca pendent pel 2012)

que escriviu posts... però molts, eh! I això últim... i tant! Alguns estan d'aturada, però altres han tornat, i encara n'hi ha d'altres que han aparegut amb força. I tants i tants de vosaltres que publiqueu dia rere dia, i que malgrat que em dol dir-ho, ara per ara no us puc seguir el ritme, vaig massa enfeinada. Però res de baixar el ritme!


Què us ha semblat?? No és un balanç global de l'any, i potser els posts enllaçats són banalitats o moments massa puntuals, però de vegades recordar aquests petits moments ens poden fer veure les coses des d'una altra perspectiva, no?

8 comentaris :

  1. Laia... quin post més bonic! M'has fet emocionar molt i molt! (sobretot recordant-me algun moment).

    Estic escrivint encara amb pell de gallina... i mira que treus un post meravellós, al cap d'un any d'un comentari meu deixat fugaçment al teu blog! Ets tremenda!

    Un potxó dels grossos i tendres!

    ResponElimina
  2. Doncs el que a mi em sembla és que has fet una bona tasca de recollida d'impressions, t'has fet venir bé els teus desitjos per trobar-los a casa nostra. M'ha agradat aquesta idea, i a més, tots els que enllaces són blogaires coneguts i estimats per mi. D'acoooord, passao moltes hores per aquí i en coneixo molts, però els que has posat són dels bons!

    Gràcies per recordar-te de mi també. Els millors desitjos per tu de cara al 2012, i si es pot demanar, a veure si l'any que ve poses un enllaç meu sota això de que ens pugin el sou...

    ResponElimina
  3. Una repassada ben maca a l'any catosfèric. I ben lligada a coses molt personals d'alguns dels que ronden per aquí, i que a l'hora són aplicables a pràcticament tothom.

    Aviam si els no-propòsits pel 2012 es segueixen complint...

    ResponElimina
  4. Laia, quin post tan,tan... és que no trobo paraules. La llista era ja bonica i ser capaç de trobar aquesta llista per la nostra catosfera, de fer-la present, és preciós.

    Com et deia al post que vas fer, desitjo que tb els hagis viscut. I això, de retornada, a trancas i barracnas , que diuen els castellans, si cal, però que ho continuem vivint i compartint.

    Estimant-nos d'aquesta manera que ho fem a la catosfera.

    Un petó!

    ps. i tb m'has fet descobrir joies que no havia llegit!

    ResponElimina
  5. ah, i si, em fa vergonyeta que m'hagis posat, xò il·lusió tb! i va, avui em posaré el rellotge per sortir a sopar, que fa dies que no me'l poso i el necessito una micarrona!

    ResponElimina
  6. Artista! A veure com serà la llista del 2012! :-D

    ResponElimina
  7. Ostres i te'n recordaves de tots o ho has anat buscant?

    Bon Nadal!

    ResponElimina
  8. Porquet, el teu post va ser mític, d'aquells macos, macos!!! :) Me n'alegro que t'hagi fet il·lusió!! Un altre per a tu de ben gros! I que puguis seguir parlant pels descosits per molt de temps!!



    Ai Xexu... si jo et digués!! Que sàpigues que vaig estar a punt d'enllaçar un post teu a aquest desig quan vas dir a finals de gener que havies cobrat més per la pujada del IRPF, hehehe... Però me'n vaig desdir, era fer trampa... no és una pujada de sou "real" (tot i que hi ha qui té el sou congelat fins i tot en això!). Però bé, m'encantaria poder-ho posar, eh! A veure, potser collant una mica "a lo màfia" els teus jefes podria aconseguir que t'apugessin el sou... què en penses, funcionaria? Tu m'ajudes, que en trencar cames n'ets un expert! ;)



    Yaiza, recordar que hem tingut bons moments també ens fa forts, no? :) Jo també espero que el 2012 ens porti algo de bo!



    Rits, és que n'hi ha tants, i tants de posts xulos que se'ns escapen, de vegades... I res, que el teu rellotge em va fer somriure, i de seguida vaig pensar que era ideal com a "capritx" :) I que el puguis lluir molt i molt aquest 2012!



    Dani! Artista? Què més voldria! Ja veurem què hi poso a la llista del 2012... Però ha de ser un any bo, tinc un pressentiment... Tot s'acaba i alhora tot comença!! ;)



    Finestreta, el post el vaig començar al mes de febrer, i quan llegia un post en algun bloc que em resultava bonic o que creia que podia encaixar en alguna de les coses que havia citat, anava al post que tenia en mode esborrany i ho afegia, així de senzill! :) Bones festes per a tu també!!

    ResponElimina