20 de desembre 2010

Un nou membre a la família

Doncs sí, s'ha avançat al naixement del jesuset! El nou bloc (que ja vaig avançar que apareixeria)... ja ha arribat!

El títol finalment escollit ha estat Metablòlic. No és cap dels que em vau proposar al bloc, tot i que m'agradaven molt eh! L'arbre de la ciència i set-ciències estaven agafats (tot i que on n'hi caben dos n'hi caben tes, que diuen), i la resta també em van fer molta gràcia. Però amb Metablòlic vaig tenir un feeling especial des que el vaig llegir, deu ser allò que anomenen amor a primera vista. Em va agradar molt, i el vaig trobar escaient: metabòlic, un mot que en parlar de qualsevol tema relacionat amb el cos ja ve a la ment, i bloc, un mot que indiscutiblement no es pot desvincular del meu nou espai virtual. I ambdós junts, barrejats de la millor manera possible, han batejat el meu nou bloc. I no seria pas just que penséssiu que jo m'he inventat aquest nom... no home, per alguna cosa vaig demanar ajuda! La idea ha estat d'en pd40, blocaire mític d'aquesta catosfera que va traient el cap cada cop que apareix una nova proposta de Relats Conjunts.

Ja us aviso que sobretot s'hi tractaran temes de Biologia i relacionats. Hi ha temes que em queden massa lluny i dels quals no en tinc prou bagatge per parlar-ne, però ja veureu que el nostre cos i el que ens envolta pot arribar a ser un món fascinant!

Doncs res, obro l'ampolla de cava i serviu-vos-en una copeta! Queda oficialment inaugurat!

(tot i que patirà modificacions de plantilla... ja us aviso... no està del tot acabat!)



Font: Google

8 comentaris :

  1. Quins nervis, et saludo aquí abans d'anar-hi, felicitats per l'estrena!

    ResponElimina
  2. Molta sort en aquesta nova aventura blocaire !!

    ResponElimina
  3. doncs molt bé no?...anem a fer-hi una ullada.....a veure que has fet

    ResponElimina
  4. Genial! Ara hi corro!!

    Brindem per ell :D

    ResponElimina
  5. Vinga doncs! A omplir-lo de posts, que hi ha feina!

    ResponElimina
  6. Gràcies a tots!! Anirem omplint-lo de cosetes, a veure què en surt!

    ResponElimina
  7. Com sempre passo tard :(

    Moltes gràcies pel que dius de mi (ni mític ni ja quasi blogaire, però s'agraeix igualment).

    Celebro que t'agradés la proposta :)

    Una abraçada!

    ResponElimina