16 de desembre 2010

Quasi-patacada

4 comentaris :

  1. Doncs jo trobo que les marques del terra dibuixen una trajectòria circular prou ben definida entre tots els objectes del mobiliari urbà, esquivant tots els obstacles.

    Que potser vares prendre mal tu? Para compte!

    ResponElimina
  2. Uf, com per sortir de casa mig adormit!

    ResponElimina
  3. Al final haurem d'anar amb botes de claus!

    *Sànset*

    ResponElimina
  4. gràcies pels vostres comentaris! Doncs no, no vaig caure però de miracle! Un cop vaig arribar al final del recorregut, li vaig fer una foto com si fos un fet olímpic haver travessat aquella distància sense fotre-me-la, i és que jo tinc tendència a desestabilitzar-me fàcilment. I a aquelles hores del matí, una no té res millor a fer que fer foteses d'aquestes i intentar no congelar-se les mans !

    ResponElimina