13 de desembre 2010

El que em passa pel cap quan no tinc temps

Aquest bloc no sé com va començar. Vull dir la intenció, què pretenia, què hi volia posar. Al final, ha acabat sent un matxembrat de coses, de pensaments, fotografies, acords i coses que em ve de gust explicar. Tinc els cetacis una mica abandonats últimament, però és que cada post duia cua (tot no m'ho sé, hi ha una bona part de recerca!) I de temps... vaig escassa. És l'única cosa que se m'acut demanar als Reis enguany. Temps per fer més coses, per descansar, per rascar-me la panxa i llegir coses que no siguin articles o totxos de la biblioteca.

I és per això que he decidit...

Pam! I si ara poso que tanco la barraca, potser algú faria un sobresalt. O no, perdoneu la pretensió!

Doncs no, ja posats a ser de mentalitat recargolada i fer coses incongruents, he pensat tot el contrari: obrir un nou bloc.

M'agradaria desdoblar una mica el Cau, separar els articles més científics dels posts on em ve de gust buidar el pap amb bajanades (i quan molt de tant en tant s'il·lumina la llumeta, amb alguna cosa consistent).

Sí, em ve de gust tenir un lloc on explicar curiositats, fenòmens que estudio, pràctiques interessants que he fet, experiments casolans, notícies que he sentit... Si la cosa queda morta i no tira endavant, mala sort. Però em ve de gust intentar-ho, què carai!

Bé, i per acabar-ho d'arrodonir... Tinc un problema que espero que vosaltres em solucioneu. Exacte, amb tota la barra del món. M'agradaria que, si algú té una idea d'un títol que pogués estar bé pel meu bloc científic, que m'ho digués! Per la xarxa en corren molts, hi ha gent molt creativa, però està clar que la destresa de triar noms a mi no em va tocar.

Algú s'hi anima? Tenia pensat donar un premi al nom més original de tots, però, com en el cas dels noms, no se m'acut res decent. Ara que hi penso, podeu proposar les dues coses! Nom i premi! (mentre no sigui un viatge a les Bahames, nois...)

Gràcies anticipades! I... sóc tot orelles!

9 comentaris :

  1. Uf, demanes molt tu! La tia més creativa de la catosfera ens demana que inventem una cosa nosaltres... em sembla que no estaria a l'alçada. Per què no li poses 'Set-ciències'? És un nom que de vegades es fa servir com a cosa despectiva, i no seria el cas, però ho trobo una expressió molt nostrada. Ja veus, això és tot el que puc oferir. De premis res, el millor premi seria ajudar-te.

    ResponElimina
  2. un nom de bloc... buffff !!! Bé, jo et deixo els dos que m'han passat pel cap : 'acetilsalicìlic' i 'tub d'assaig','

    ResponElimina
  3. Jo, com a seguidor de l'inimitable mestre Ramon Llull, li posaria "L'arbre de la ciència".

    Per a saber-ne més:

    http://quisestlullus.narpan.net/713_arbre.html

    Així, com en Llull, pots anar dividint els posts en diferents arbres de ciència, o d'altra manera, en diferents branques en que l'arbre original es va ramificant.

    ResponElimina
  4. Oh! Fantàstic.. però em sembla que vaig gastar tota la imaginació pel meu. A veure si pots convertir o fer-te teu algun nom de la ciència.

    De totes maneres pel premi.. em sembla que un blog com el que planteges ja és suficient :D

    ResponElimina
  5. Gràcies a tots per les vostres propostes! Alguns dels títols que m'heu dit i que m'agraden ja estan agafats, però seguiré barrinant... a veure què en trec!!! :)

    ResponElimina
  6. "Sirenes científiques" o alguna cosa així, per seguir una mica amb el títol d'aquest bloc ja q els 2 són teus...

    Premi no en tinc ni idea =S

    (Sóc l'Èlia, que ja no em deixa escriure "anònimament")

    ResponElimina
  7. Vaja, acabo d'arribar al post on expliques que ja existeix el bloc nou...xD

    El nom està bé ^^

    ResponElimina