13 de novembre 2010

Setmana de la ciència 2010

Des del 12 fins al 22 de Novembre té lloc la Setmana de la Ciència, que enguany ja ha arribat a la seva 15ª Edició. Hi ha programades tot un seguit d’activitats científiques arreu del país, moltes d’elles orientades a tot tipus de públic, per tal que tothom es pugui apropar a la ciència, conèixer-la una mica més, desmitificar-la i descobrir-la. Per a més informació, podeu visitar la seva pàgina web.

Però no és exactament d’això del que va aquest post... El meu projecte ja ha vist la llum!I heus aquí el resultat d’un mes i mig de feina, rascant estones lliures entre la feinada que tinc entre mans:


EL JOC DE LA SETMANA DE LA CIÈNCIA 2010!


L’any passat ja vaig fer una activitat per recolzar les activitats de divulgació que es fan aquesta setmana, les podeu veure aquí (us enllaço la primera, la resta es distribueixen al llarg dels quatre dies següents). I aquest any 2010, m’ho he currat una mica més.

Aquí sota teniu el joc. Si el voleu en pantalla completa, cliqueu aquí. Teniu un apartat on podeu llegir les normes, i saber com funciona. M’hagués agradat fer un comptador, o un rànquing, o alguna cosa així, però no he tingut prou temps ni tinc prou coneixements del llenguatge de Flash (no em demaneu gaire cosa més del que veieu!). Per tant, només us demano que si hi jugueu, deixeu per aquí els vostres resultats, o el que us ha semblat. Moltes gràcies!

I ara... divertiu-vos!








5 comentaris :

  1. És geinal Laia!! Una iniciativa formidable, molt millor que les preguntes de "ciència" del trivial (n'he vist d'horòscops i tot!!).

    Ja hi he jugat una mica i (com és comprensible) he atacat les de física amb més inrerès (per allò de no voler fallar).

    ResponElimina
  2. ara entenc perquè em vaig passar a lletres ;)

    Quina feinada que has fet.

    ResponElimina
  3. He jugat una estona i després he anat a les preguntes de formatget. N'he encertat 4 de 6, i he fallat les de química i física, com no podia ser d'altra manera!!

    Quina feinada Laia, felicitats! Ets una crack.

    ResponElimina
  4. Genial!

    Mmmm... Crec que necessito aprendre una mica més de biologia ;-)

    ResponElimina
  5. Doncs res, avui s'acaba la setmana de la ciència! Me n'alegro que el minijoc us hagi fet el pes, va ser entretingut fer-lo i també m'ha servit a mi per aprendre coses, no us penseu!



    Alasanid... t'entenc, la temptació amb la física deu ser massa gran, oi? Segur que les deus haver encertat totes, jo de física... poc!


    Mireia, no és tan terrorífic! No et deixis espantar pel vocabulari, cada disciplina té el seu argot. I la por envers la ciència ve donada en gran part pel seu desconeixement...

    Xexu, bé, bé, les de biologia un ple! Moltes gràcies pel compliment!

    Matgala, mai és tard per posar-s'hi! Me n'alegro que t'hagi agradat!

    ResponElimina