13 d’octubre 2010

De gala


Mentre feia un treball amb unes companyes, assegudes a uns mòduls de taules i cadires que hi ha als passadissos de la facultat, se'ns ha creuat un noi i el seu grup d'amics. Feia patxoca, i destacava entre els altres: anava amb traje. Perdoneu el castellanisme, però en català el mot vestit podria portar a confusions: no anava amb un vestit de senyora, ni plisat ni amb puntilla, ni de faldilla llarga ni curta. Duia una camisa, corbata, americana, pantalons de vestir i sabates negres enllustrades. La facultat de ciències no és precisament un lloc on hi puguis trobar gent tan ben vestida, tots anem poc arreglats generalment. Fins i tot costa trobar noies amb sabates de pam, cosa molt habitual en altres facultats.

Doncs bé, després d'aquesta imatge tan curiosa, ha tingut lloc l'hora en què s'acaben les classes (10 minuts abans de cada hora en punt), de manera que els passadissos s'han omplert de gent, de molta gent en totes direccions. Molts nois, moltes noies, molts portàtils, moltes bosses amb carmanyoles, moltes noies, molts nois amb traje... espera!!! Molts nois amb traje! Com a mínim n'he vist uns vint. I tots ells vestits amb més o menys gràcia, més o menys aconjuntats, més o menys clàssics... Però tots amb la corresponent camisa, corbata, americana, pantalons de vestir i sabates negres enllustrades.

Ha estat llavors quan he fet el comentari: m'ho sembla a mi o avui hi ha molta gent ben vestida voltant per la facultat? Què passa aquí?

Una de les meves companyes m'ha dit que a ella pel feisbuc li havia arribat un esdeveniment que posava alguna cosa així com "Ponte traje, va a ser legendario". I he començat a lligar caps... Traje... Legendario... Increïble. Qui no hagi vist o sentit res sobre la sèrie Como conocí a vuestra madre s'haurà quedat igual. Doncs he decidit furgar una mica més ne aquesta fer hi he trobat això:


Foto: extreta del la pàgina de facebook International Suit Up day


Una xorrada com una altra, però que ha donat tema de conversa durant una estona i que... Coi, he arribat a la conclusió que hi ha físics, biòlegs i bioquímics (els quatre o cinc engalanats que he identificat) a qui vestir-se de gala els hi senta molt bé!

8 comentaris :

  1. Ostres! N'havia vist alguna cosa pel Facebook, però no sabia per on anava la cosa. Tota una sorpresa!

    ResponElimina
  2. Quin poder que te la xarxa per algunes coses

    ResponElimina
  3. Pensava que en Barney hauria fet algun efecte a altres llocs, però al nostre país? De veritat que hi ha nois que voldrien ser com ell? Que es vesteixin així el dia de l'orgull friki, hombre ya!

    ResponElimina
  4. Quines coses més estranyes es convoquen pel feisbuc. Ull, que el carrega el diable!

    *Sànset*

    ResponElimina
  5. I que no és bonic veure gent endiumenjada!

    ResponElimina
  6. jansy, ja ho pots ben dir! jo no en sabia res, sinó hi hagués caigut a la primera :)


    Garbi, a l'hora de fer coses així, la gent s'hi apunta de seguida... Com la coreografia aquella de l'home APM, que em fa molta gràcia a mi... I com s'enganxa la punyetera cançó...


    Xexu, no els criminalitzis home! No crec que vulguin ser com ell, simplement és un acte xorra... Però a mi em sembla divertit :) És diferent. No molesten a ningú i a sobre fan patxoca :)


    Sànset, al feisbuc hi ha coses rares, i hi ha molta tonteria i xafarderia, gent li agrada exhibir-se... I també hi ha gent que simplement també escriu el que li ve de gust, penja les fotos que li vénen de gust i crea esdeveniments per quedar, promocionar-se... O d'altres com aquest, que pot ser tonto, però a mi em va fer somriure i em va alegrar una mica el dia, mira!


    Missis, això dic jo, que per un cop que se'm vesteixin de gala no faran pas mal a ningú!

    ResponElimina
  7. Mmm... sembla que t'agraden els homes ben vestits?

    ResponElimina
  8. Hehe, home, pel dia a dia seria estrany (a no ser que ho regís el seu uniforme de la feina)... Jo m'arreglo molt poc sovint, la veritat, però de vegades em dóna la vena (tot i que no tinc roba per anar tant arreglada com un home amb "traje"... a veure si quan dic "arreglada" creus que vaig de vint-i-un botó!)

    ResponElimina