08 de setembre 2010

Capçaleres

Quan vaig canviar de plantilla del bloc vaig decidir que, quan tingués temps, xapurrejaria una mica amb el Fototxop i faria canvis de capçaleres per anar-li donant aires diferents. Aquests petits canvis estètics blocaires són inspirats en els del mestre Carquinyol, que al seu bloc n'ha fet de molt xul·los! Un esdeveniment, un canvi d'estació... M'hi vaig anar fixant i ho vaig trobar divertit.

Doncs bé, me n'he adonat que ja n'he fet unes quantes! 10 en total! I em venia de gust posar-vos-les totes aquí, a veure què us semblen!


La primera...



La segona...



Les hivernals...







La primaverenca...




La tardorenca...


Les estiuenques...






... i l'actual!


6 comentaris :

  1. I jo que les he vist passar totes, ains... Ets tota una artista, totes són fresques, diferents, originals. És un dels encants d'un disseny molt personal, veure els canvis que vas fent a la capçalera. Ara que les tens totes exposades em costaria triar-ne una, perquè totes tenen alguna cosa que m'agrada, però potser et diria directament la primera, i la que té la petxina i la manta dibuixades per darrere.

    ResponElimina
  2. La de la xocolata està molt bé (tot i que acabo de sopar!)

    I sí, estan molt bé.

    ResponElimina
  3. Doncs jo diria que n'hi ha alguna que no recordo, i veure-les així és un plaer! La veritat és que tu també t'ho curres molt, eh? :D

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies pels vostres comentaris!

    A mi m'agrada la de la pluja, doncs, nois!!!! :) trobo que em va quedar guai! :D

    ResponElimina
  5. L'actual la trobo ben divertida!

    Tu i el senyor Carquinyol ens haurieu de fer algun curset introductori i tot!

    *Sànset*

    ResponElimina