17 d’agost 2010

Sequera

L'estiu és època de sequera en el món blogaire, malgrat la campanya que en Xexu fa fer el mes passat. I és que la gent marxa fora de vacances, la calor no és gaire compatible amb un ordinador que no para de desprendre'n...

En el meu cas, el fet de no escriure amb gaire freqüència no té cap raó fonamentada. Durant el mes de juliol sí que vaig treballar, però ara ja no. M'avorreixo més que mai. Com va escriure l'Alepsi no fa gaire, els meus amics també marxen a jugar amb altres nens a altres pobles. No em passa res d'interessant. No hi ha res que em cridi l'atenció perquè tampoc m'hi fixo.

L'únic que us podria explicar és que m'estic empassant la sitcom How I met your mother a una velocitat vertiginosa, i que vaig per la meitat de la quarta temporada. És bona, si més no, enganxa. Però...

Joey no comparte la comida!
Estábamos tomándonos un descanso!

... són frases que passaran a la història. Estic d'acord amb ell: Friends... sempre serà Friends!

3 comentaris :

  1. Per al·lusions et comentaré un parell de coses. Primerament, es nota força la davallada de posts a la catos, però tampoc tant, perquè una quanta gent l'està mantenint força, i quan torno de treballar em trobo un nombre de posts per llegir similar al de sempre. I per cert, jo estic ben prolífic aquests dies. Va com va.

    I la segona cosa, efectivament, no hi haurà res com FRIENDS. La sèrie que mires ara a mi em va enganxar molt, però em va acabar cansant. Al principi el prota, que té la meva mateixa edat, es troba en una situació similar a la meva, i em sentia molt identificat. M'agradava que anés a temps real, explicant, des del futur, què passa en la nostra actualitat. Però has de reconèixer que la sèrie passa de ser How I met your mother a Anem a veure si fem un plagi de FRIENDS. I com a comèdia de grupet d'amics, doncs com que no.

    ResponElimina
  2. Xexu, suposo que la meva desconnexió pel que fa a la resta de blocs els últims mesos m'ha estancat una mica... Normalment s'alternaven les entrades d'uns i altres la llarg dels dies, ara en tinc poques per llegir.

    I pel que fa a la sèrie, és entretinguda i enganxa, però suposo que perquè no tinc res més a fer. Quan comenci la propera temporada ja veurem si la segueixo setmana a setmana o si se m'oblida. Aquest dia, però, em va deixar molt parada el comentari entre Ted i Robin de que si no troben parella quan en tinguin quaranta, serien la parella de consolació. Ehem... plagi? Noooo!! Que va...

    ResponElimina
  3. És que ells també miraven FRIENDS, dona!

    ResponElimina