03 d’agost 2010

Samarretes

Algun cop he vist a gent per la facultat amb samarretes que tenen missatges que fan molta patxoca, relacionats amb la Biologia. I sempre em pregunto d'on les treuen! Si fos més atrevida els ho preguntaria, però ser tímid quan no coneixes a l'altre em ve de fàbrica, o sigui que en aquest aspecte no hi ha res a fer.

D'altra banda, però, he aconseguit uns retoladors per pintar roba, que vam utilitzar en un taller de les colònies. I els volia provar, i per això vaig buscar algun tipus de dibuix per posar-hi. Amb una samarreta mig vella i un disseny de la web pampling, m'hi vaig posar la tarda del diumenge.

A veure què us sembla! La samarreta era vella, per si la cosa no sortia gaire bé...




És la galeta de la peli Shrek, a punt d'abandonar la seva sort tot llançant-se a una tassa de llet... No és gaire macabra, no? Té la seva gràcia!

4 comentaris :

  1. T'ha quedat molt bé. Fa poc vaig veure Shrek 4, aquesta galeta sempre fa molta gràcia, i mira que li fan coses rares!

    ResponElimina
  2. Laia, t'ha quedat genial!!! Vaig veure'n una de molt semblant ahir, amb el fons negre i em va fer molta gràcia! Quina casualitat!!! :D

    ResponElimina
  3. t'ha quedat genial!!!! anima't a fer-ne més!!!!

    ResponElimina
  4. Xexu, he tornat a veure Shrek I, II i III, i no recordava que a Shrek I la torturaven submergint-la en un tassó de llet!!! Pobreta!


    Hahaha, ah sí?? Doncs no era jo Núr :P I gràcies!


    Rits, animada estic, però no tinc un disseny que em faci el pes de moment!

    ResponElimina