18 d’agost 2010

Rímel

Una anècdota que m'ha passat durant aquests dies d'estiu és que amb dues setmanes de diferència m'han sortit dos mussols al mateix ull (un darrere l'altre, no els dos a la vegada, a veure què us imagineu!). Els dos cops he anat al metge i m'ha donat un col·liri, i també una pomada. Aquest segon mussol no em molesta gaire, però el primer va ser molt empipador: se'm va inflar la parpella com si m'hagués picat alguna cosa, i anava amb ulleres de sol cada cop que sortia al carrer. Em fa molt respecte haver-me de posar coses als ulls. No m'agrada veure com les noies es pinten la ratlla a la parpella inferior, i si tingués algun defecte a la vista no sé si m'atreviria a posar-me lents de contacte, sóc més partidària de les ulleres.


Però aquesta no és l'anècdota: el que em resulta curiós és que estic convençuda de que m'han crescut les pestanyes. Són més llargues, i de vegades em molesten una mica, com si fessin nosa. I no crec que sigui una paranoia, si pogués demostrar-ho d'alguna manera, ho faria. Suposo que és com si portés rímel, però sense dur-ne i amb les pestanyes del seu color natural (dic suposo perquè no n'he fet servir mai, no puc comparar...). Ja us explicaré si després d'acabar el tractament la cosa continua igual o no!

6 comentaris :

  1. Potser és que en realitat el rímel no és més que col·liri amb colorant, i el venen a preu d'or! Però la pregunta és una altra. Estàs guapa o no? Vaja... descomptat el mussol...

    ResponElimina
  2. i no serà que amb el col·liri i el mussol les pestanyes estan humides i com enganxoses? llavors semblen més grans.

    a mi el rímel m'agrada, però quan me'n poso, mai me'n recordo que en duc i esclar.... als cinc minuts m'estic fregant els ulls....

    ànims, que no sigui res!!!

    ResponElimina
  3. estrany, no? Penso com la rits, vols dir que no és més una sensació

    ResponElimina
  4. Xexu... estic igual. Són més llargues, però de color són força clares, així que molt molt tampoc es nota a simple vista. Estic normal, estàndard. Ni guapa ni lletja ;-)


    Rits, pel fet que estiguin humides i enganxoses no crec. No és que quan em poso el col·liri les noti més llargues, sinó que des que me'l poso, que me les noto més llargues. És a dir, des de fa un mes. Potser no, no ho sé, he estat buscant per internet si algun dels excipients del medicament provoca creixement de les pestanyes i no n'he tret res en clar... Seguiré investigant :P


    Mireia, de vegades és com si em molestessin, i me les veig més llargues... No sé si és una petita obsessió d'aquelles que contra més t'hi fixes, pitjor ^^ però bé, no és preocupant, jeje.

    ResponElimina
  5. Mmmm. La pomada no tindria corticoides? Son antiinflamatoris, però com efecte secundari fan creixer el pel... i potser també les pestanyes!

    ResponElimina
  6. Em sembla que sí que en porta, Dan!! Ueee!!! Tinc possibilitats de no estar errada!!!

    ResponElimina