25 d’agost 2010

Qui sóc?

Aquest post és fruit de que sóc el vint-i-cinc. I també el vint i el cinc per separat. Per tant, tot això no va només del Vint. Ni tampoc només del Cinc. Va de tots dos.

De que avui és dia vint-i-cinc d'agost.

De que demà en faig vint.

De que vint per cinc fan cent. I que cent per cinc, cinc-cents. O el que és el mateix, que vint per vint-i-cinc són, precisament, el nombre de posts que fins ara he anat arraconant al cau


Un petit recull de nombres, 500 històries i un any de més al sac. Un cúmul de casualitats que jo també he pensat: això és un post!



Proposta d'en Xexu, seguint un post que li va venir inspirat per un post de la Tarambana.

15 comentaris :

  1. Hehehe, he llegit el post abans que em fessis el comentari i tot.

    20 anys Laia? Ostres... fa tant que et conec... Sempre m'has semblat més gran, des del principi. I al principi en tenies 17, increïble per com escrivies ja. Moltes felicitats, quin número més maco, eh?

    I felicitats també pels 500 posts, que són tota una xifra! Mira si tens anys per endavant per fer créixer número!

    Aquest post l'hauries d'haver fet encara que jo no ho hagués dit. Aquest post era necessari.

    ResponElimina
  2. per molts anys preciosa!!!!

    vint-i-sis abraçades i petons!

    ResponElimina
  3. Tinc la mateixa sensació que en XeXu, amb el temps que fa que estàs per aquí es fa estrany que facis anys i siguis tan jove; bé, ja no tant, que has fet canvi de dígit ;)

    M'afegeixo al desig de l'Elur, 26 abraçades i petons!! Felicitats, per molts anys!

    ResponElimina
  4. ei!!!!!!!!!!!!!!!!
    moooooooooooltes felicitats!!!! pels vint
    pels cinc cents
    i perquè escrius posts tan preciosos com aquests!!!

    ResponElimina
  5. Uau, quines bones notícies!!! Per molts anys per dos cantons!!!
    Neni, aprofita els 20 que passen volant i els 20 no piquen com els 30!!!
    M'ha agradat molt el post, un petó!

    ResponElimina
  6. Xexu, per posar el dit a la llaga et diré que el meu bloc va començar a l'abril, de manera que encara en tenia 16... ;-) Estic d'acord en això de que el post era necessari. Tenia pensat escriure'l, i amb la teva proposta m'ho vas posar fàcil.
    El 20 és maco? A mi em passa tot massa de pressa... buff!!


    Elur, les repartiré!!! Totes de cop no ;-) Moltes gràcies guapa! Un petó ben gros per a tu!


    Matgala, moltes gràcies! :-)


    Pd40, no m'enfonsis tu ara eh! Sóc jove ara i eternament :) Moltíssimes gràcies!! Una abraçada ben gran per a tu també!


    Rits, has fet una mena de rima i tot! Moltes gràcies!! :)


    Instints, ja fa dos o tres anys que els dies volen i els anys també! Però bé, a gaudir-los sigui dit! Moltes gràcies!

    ResponElimina
  7. Tens raó que al principi tenies 16 anys i saps, me'n recordo encara que ahir posés 17. Resulta que ahir en fer el comentari vaig posar 16, però llavors vaig veure que no podia ser, que si en feies 20, no em sortien els càlculs, devia estar equivocat. Em rondava pel cap que vas aparèixer pel meu blog amb 16 anys i em vas sorprendre de seguida. Però les xifres no em quadraven gens. Però és clar, ximple de mi. No vaig pensar que el dia 25 en tenies 19 encara, i per tant, fa tres anys, el temps que ens seguim, en tenies 16.

    Vas aparèixer al meu blog l'agost del 2007. En seguir el teu perfil vaig veure que posava 16. Per això el record és manté. Poc després vas fer els 17, però jo ja m'havia quedat amb aquesta idea dels 16.

    I com m'enrotllo. Tres anyets fa que ens seguim. Gairebé res, ja veus. Una abraçada, o vint abraçades.

    ResponElimina
  8. Hehe, quantes divagacions!!! És que passa volant!!! Encara feia Batxillerat i tot...

    Em quedo millor amb les 20 abraçades ;-) Una de ben forta per a tu!

    ResponElimina
  9. Felicitats Laia!!!! 20 anyets!!! qué jove! quina sort que tens... disfruta'ls a tope!
    Un saludet

    ResponElimina
  10. Vint anyets! quién los pillarà! jo venia de cal XeXu i ja posats he descobert el teu aniversari,,,moltes moltes felicitats Carpe diem!

    ResponElimina
  11. vint anys! No sé on queden els voint anys!
    Felicitats i a disfrutar-los!

    ResponElimina
  12. Moltes gràcies a les 3!!! Sona molt bucòlic això de tenir 20 anys, però a mi em passen volant!!! A veure si algun dia m'aturo ;-)

    ResponElimina
  13. Per cert, Ada, benvinguda al meu Cau!!

    ResponElimina
  14. Ostres! Sí que faig tard... :S

    Sigui com vulgui, per molts anys, preciosa, i per molts i molts articles més! :D

    ResponElimina