08 d’agost 2010

De cine

Aquest estiu m'ha donat pel cinema. M'agrada veure pel·lícules, però sovint el que em passava és que em feia mandra quedar-me davant d'una pantalla durant dues o tres hores. Simplement, quan em venia al cap la idea de posar-m'hi em feia enrere. Però com que a l'estiu poques coses tinc a fer, he començat a veure pel·lícules que ja havia vist, pel·lícules que m'han recomanat, pel·lícules que tenen molta tirada i que tenia curiositat per veure... I a la llista encara en tinc unes quantes!

Algunes de les que he vist (no vol dir que no les hagués vist amb anterioritat, algunes les he vist per segon cop) us les poso a continuació:

- La Triologia del Senyor dels Anells
- La novia cadáver
- Shrek I, II i III (la meva intenció és veure la 4a un dia d'aquests)
- Pesadilla antes de Navidad
- V de Vendetta (VOS)
- Crepúsculo (i em quedaré sense veure la 2a i la 3a... voluntàriament)
- Love Actually
- No reservations
- Eragon (a TV3)

I me'n deixo alguna... que ara no recordo.

A la llista encara tinc pendent la Triologia de Matrix, La Liga de los Hombres Extraordinarios, Origen i... En tenia més, però no sé si tinc prou estiu ni prou memòria! De tota manera... Qualsevol recomanació és MOLT benvinguda!

7 comentaris :

  1. Jo aquest estiu he tingut bastantes coses a fer, però l'any passat tb em vaig avorrir bastant i em va donar per mirar i/o remirar animes i OVAs en lloc de pelis, però entenc com et sents..xD Tb em vaig passar dies a la web de National Geographic mirant documentals xD

    ResponElimina
  2. La liga de los hombres extraordinarios te la pots estalviar... en canvi Origen és MOLT recomanable!

    Tenia pensat fer un post semblant al teu al meu bloc, tinc unes quantes pelis que vull recomanar-vos, a veure si en treus alguna bona idea!

    ResponElimina
  3. ostres, mandra anar al cinema? no conec el seu significat. si no sé què fer, al cinema falta gent! o una peli de dvd, per moltes vegades que l'hagi vist....m'encanta!!! i l'únic que fa que no hi vagi com voldria és la pasta que val l'entrada!!!!

    totes les pelis que dius són fantàstiques!!!!

    ResponElimina
  4. Molt bones tries, trobo. Sobretot pel Senyor dels anells, es nota que estàs de vacances, ja que es necessita estona per veure-les!

    Jo no et recomanaré res que darrerament estic molt poc cinèfil. Però segueix gaudint de les pel·lis estiuenques!

    ResponElimina
  5. Per donar-hi un toc d'humor, a veure què et sembla aquesta: Little Miss Sunshine (Pequeña Miss Sunshine).

    ResponElimina
  6. Gràcies a tots pels vostres comentaris! Seguiré les vostres recomanacions, i tindré un estiu cinèfil rodó.

    Rits, tot això jo ho miro tot en DVD o per Internet... El cinema està MOLT car! :S

    ResponElimina
  7. Si no l'has vist et recomano Blade Runner, un clàssic imprescindible.

    I com et veig de trilogies, agafa les tres primeres d'Alien, són molt distretes.

    Bon estiu :)

    ResponElimina