11 de juliol 2010

Mulla't 2010



No hi podia faltar!! I com que amb tot el rebombori que tinc últimament he anat poc a la piscina, no ho vaig saber fins divendres... Però finalment hi he pogut anar :-)

He aconseguit fer uns quants metres més que l'any passat, visca!! Però el meu rècord del 2007 encara està per revalidar... L'any que ve!

I aquí una mostra dels diplomes dels quatre anys en els quals he participat: 2007, 2008, 2009 i el d'enguany. I fins que es pugui, seguirem contribuint! I és que a qui no ve de gust una remulladeta en ple juliol???


3 comentaris :

  1. Dona, ja va sent hora de revalidar el teu títol, no? Des de 2007 ja han passat tres edicions. Et diria que et fas gran... però és que no és veritat!

    ResponElimina
  2. Home.. sí q em faig gran, sí :) Com tothom! Però tens raó... ja toca.

    ResponElimina
  3. M'encanta el diploma de les tortugues!!! Quina enveja, tu!

    ResponElimina