08 de juliol 2010

Esgotada... però encantada

No he estat capaç d'acabar el post fins avui. I l'he començat ja tres cops! Per raons alienes a la meva voluntat, m'he quedat literalment adormida davant de l'ordinador durant tres nits seguides.

Un post que no s'acaba de publicar mai.
Correus electrònics que no s'acaben enviant.
Portàtil que se li mor la bateria dues nits seguides.

Treballo pels matins, i preparo coses per l'endemà a les tardes. Treballo entre cinc i sis horetes cada matí, que de vegades pesen com si en fossin vuit o deu. I no perquè es faci lent, o avorrit, o... Res d'això. Però faig moltes feines alhora. Sóc monitora, psicòloga, infermera, mediadora de conflictes... I cansa, i força!!! Però m'ho passo molt bé, i és que hi ha nens que són la canya!!

Podria fer una llarga llista dels perfils de nens amb els quals topo cada dia: l'independent, el que sempre l'està liant, el que plora sense que gairebé l'hagin tocat, el que et fa riure, el que té algun problema especial i has d'anar amb compte amb ell, el que te l'enduries a casa, l'esportista, l'enginyós... Però potser no els faria justícia. Cadascun d'ells és com és, i acaben jugant i participant del joc tots junts. Això és el que més m'agrada, i el que et fa somriure i creure que potser vas pel bon camí i fas la feina ben feta. Cooperar. Compartir.

Tot i així... des que vaig tornar de colònies (que van ser fantàstiques també) que no he recuperat la veu al 100%. Ara estic sobre un 50%... Només espero poder-me recuperar el cap de setmana... O comprar-me un megàfon!!!

6 comentaris :

  1. Noia, si aquesta és la teva idea de les vacances, ja et planyo. Segur que t'omple molt, però hauries de mirar de descansar una miqueta també. Potser a l'agost podràs agafar forces.

    ResponElimina
  2. jeje, donen vida eh la canalla? ja veus com aprens. Penso que observar la canalla mentre juga, mentre riu, es baralla, balla, salta, en fi, com es comporta, ajuda a entendre com som les persones a vegades.
    Encara que sigui estiu i que tinguem una onada de calor subsahariana, pren llimona i mel amb aigua calenta que t'anirà bé, ah, i si tinguessis més estómac, clares d'ou sense rovell.
    Ànims!!!

    ResponElimina
  3. cada infant és únic i especial, pel què sigui.
    ara descansa, t'ho mereixes!!!!

    ResponElimina
  4. Otro tema importante para darle publicidad

    Recordemos algunas cosas que se HA DICHO Y HECHO en el Parlament de Cataluña y NO SALDRÁ POR LA tv... .... El vídeo te aclarará algunas cosas desde lo más PROFUNDO del Parlament de Cataluña.

    http://www.youtube.com/watch?v=zjIKbLDwBAA


    (Unir en una línea si sale cortado o con espacios en blanco el enlace)

    No a la censura, por la pluralidad. Si lo deseas pásalo a tus contactos (a ser posible en Cataluña), gracias

    ResponElimina
  5. Uix, ja saps com t'entenc, molt i molt...però jo, que els vaig deixar en acabar el curs, ja els enyoro, i molt, pobrets meus...

    Ànims, els nens són la nostra llavor!

    ResponElimina
  6. Xexu, òbviament necessito descansar a l'agost, hehe... aquest ritme tot l'estiu no l'aguanto!! Però és molt divertit, m'entretinc molt, i aprenc molt d'ells també. Aquest juliol no el canvio per cap altre juliol de la meva vida, això t'ho asseguro...


    Instints, ja tinc veu!!! Encara falta un pèl per arriar al 100%, però crec que això és acostumar-s'hi, no? Ai... no em faràs menjar ou cru... mai!! No tinc estómac. Una abraçada guapa!!!


    Rits, quan acabi el juliol descansaré... ara de moment, piles al 100%!!!


    Zel, m'ho passo molt bé amb ells, però de moment no és la meva fita professional. Però m'omple estar amb ells i m'agrada molt preparar activitats i que en gaudeixin, veure com juguen... és esgotador i acabo cansada, però com li he dit a en Xexu, és el millor Juliol que he tingut en molt de temps... Jo diria que el millor.

    ResponElimina