19 de maig 2010

Revifada

Crec que aquest ha estat el període més llarg d'absència des que tinc vida blocaire. No he marxat enlloc físicament, no he estat malalta, no he estat deprimida/trista/desganada. Potser la causa de tot plegat ha estat l'excés d'hiperactivitat, l'anar amunt i avall, tenir cinquanta mil coses al cap i saber que te'n deixes cinquanta mil més.

Queda una setmana lectiva, després exàmens fins la revetlla. I després... tinc la vida programada fins al mes d'agost, fet insòlit en mi. Els caps de setmana no, òbviament, cal deixar llum verda a la improvisació i el bon gust de les sorpreses. Però m'agrada, m'agrada molt el que faré, tot i que serà feina. Una feina molt distesa, una feina que no és feina.

Tot pot donar un gir inesperat en pocs dies, i realment no sé com he passat del Pol Nord als Tròpics en tant poc temps. No he tingut temps ni de pensar quina era la roba d'entretemps, de cop i volta ja lluïa vestits estiuencs de colors llampants. I m'hi aferro, perquè m'agrada on he anat a parar.

I que duri!!!

7 comentaris :

  1. Bé doncs, sense saber massa bé què és això que t'agrada tant, però segur de que tens molts projectes en ment, et desitjo molta sort, i endavant amb aquest calendari tan atapeït.

    ResponElimina
  2. Que bé llegir-te així de contenta i animada! És bo tenir pensaments positius als trams finals del curs, per això dels exàmens, treballs que cal presentar... Però estic convençudíssima que te'n sortiràs de conya, amb aquest esperit!

    Jo també ja fa dies que em poso algun vestidet i alguna faldilla i la veritat és que en tinc ganetes! No m'agrada gaire l'estiu, però m'agrada la roba estiuenca! hehehe

    ai! I vigila amb el sol, si vas curta i t'estàs en alguna terrasseta, que jo ja m'he cremat les espatlles! :S

    ResponElimina
  3. Si però, tu respira eh també? que a vegades ens ambicionem tant amunt que no tenim temps per dedicar-nos a nosaltres mateixos i descansar. I ja saps que ve a continuació.
    Jo no sóc de planificar gaire, més aviat em planifiquen a mi, així que tot m'està bé, mentre sigui fer coses, sempre és important.
    I que duri!!

    ResponElimina
  4. No hi ha cosa més gran en el món que fer allò que un li agrada. Gaudeix-lo al màxim! ;)

    ResponElimina
  5. aprofita moltíssim aquestes temporades!!!!!

    ResponElimina
  6. genial!!!! espere que anirà tot tan bé com esperes!! molta sort!!!

    ResponElimina
  7. gràcies a tots!! perdoneu ser tan fugaç, la microbiologia m'espera!

    ResponElimina