19 d’abril 2010

Trienni







Tot va començar sense motiu aparent. Però no em cal trobar-li un sentit. Ara ja el té per sí sol.
Recorro el camí que vaig emprendre sense una fita. És un viatge
Intrèpid, i que m'ha permès obrir-me una mica més al món. És un dia a dia ple de sensacions i
Emocions que vaig deixant al descobert. Moments bons, d'altres no tant, però continuo aquí.
Navegant per un mar que no em duu a cap port, un mar en el qual no és possible
Naufragar. En el qual les paraules em permeten somiar damunt d'un coixí
Immens, tou, delicat. Un coixí que heu teixit tots i cadascun de vosaltres durant aquests tres anys.



I només puc donar-vos les gràcies per enriquir-me dia a dia amb una petita part de tots vosaltres. Sempre que vulgueu dins el Cau hi trobareu un raconet que és i serà casa vostra.

I que... sou collonuts, coi!

12 comentaris :

  1. Oh quin plaer poder ser aquí i celebrar amb tu el tercer aniversari del blog, un blog que sempre ha anat de bracet del meu i al que tinc una estimació especial. Moltes felicitats, Laia, i per molts anys que fem camí plegats. Ara aviat, a celebrar els 500 posts, eh?

    ResponElimina
  2. He he,. Per molts anys. Com creix la criatura eh!

    ResponElimina
  3. tres anys jaaaaaaaaaaaaaa??? coi com passa el temps !! :-O

    En fi... que res... (és que estic sense paraules, espera que agafi un diccionari!)... que moltes felicitats i que és un plaer poder compartir tot el que expliques.

    ResponElimina
  4. Felicitats pels 3 anys!!! ^^ =D

    ResponElimina
  5. Laia! per molts anys preciosa!!!!!!
    Una abraçada immensa i gràcies per ser-hi! ;***

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats!! Ara només et queda anar a per tres anys més... mínim! ;)
    Tres petons!!

    ResponElimina
  7. moltíssimes felicitats!!! i endavant!!!!!

    ResponElimina
  8. Tres anys ja? Buf, gràcies a tu per compartir tantes coses amb nosaltres.

    Moltes felicitats, Laia.

    Una abraçada :)

    ResponElimina
  9. la de coses que han passat en 3 anys!!! moltes felicitats!!! :)))

    ResponElimina
  10. Moltíssimes gràcies a tots!!! Un bloc no és pas el mateix si un xerra sol que no pas si té tota una colla de ganàpies encantadors com vosaltres al darrere, dia a dia!!!

    Una abraçada enorme!

    ResponElimina