03 de gener 2010

Sense (des)propòsits

Aquest cop no hi ha ni propòsits ni despropòsits pel nou any, de la mateixa manera que ja no demano cap desig quan bufo una espelma als aniversaris. El que hagi de ser, serà, i com que el que m'agradaria no crec que es pugui fer realitat, és millor deixar-ho estar.

Només vull que no sigui com el 2009. Òbviament he tingut coses bones, però quan distribueixes els plats de la balança... No. No vull que es repeteixi aquest any. A veure si d'una vegada per totes trenco aquesta monotonia, i deixo de banda aquesta sensació (i evidència) de que sempre sóc al mateix lloc. Em passen coses, sembla que la cosa avança, però un bon dia torno a ser a la línia de sortida, de manera que només he fet un petit viatget, circumvalació, un cercle potser. I ho intento... i no aconsegueixo arrencar. Quina ràbia. Com arriba a costar trencar els esquemes mentals i de comportament que tenim tan arrelats...





Pistes pel meu blocaire invisible: Com que hi ha moltíssims inscrits, jo no he anat posant res al meu bloc sinó que li he deixat pistetes al seu bloc, ja que crec que és un mètode molt més eficaç... De l'altra manera hauria d'anar fent ronda per tots els blocs!! Però a aquestes alçades, potser deixar aquí escrites quatre cosetes el poden ajudar, si passa per aquí... Tot i que sóc partidària de que l'anonimat arribi fins al final, sinó d'invisible no en té res!


1. És un blocaire, no una blocaire :)
2. El meu bloc és més antic que el seu... més del doble
3. Desconeixia el seu bloc i no hi havia deixat mai cap comentari
4. Tracta temes molt diversos, sobretot quotidians
5. He rigut llegint els seus escrits!!

I... ja prou!! :P Tenia intenció de deixar-ne alguna més, però llavors ja seria allò de deixar autopistes, i jo prefereixo que segueixi sent un enigma.

Ah, i per acabar... Que sàpiga que ja tinc llest el seu regal ^^

10 comentaris :

  1. Mira, penso exactament igual que tu. No em proposo res per aquest any, ja sortirà el que hagi de ser, sense pressió. I del passat, millor oblidar-se'n. Ja ha acabat, ja ha marxat, doncs no cal pensar-hi més.

    ResponElimina
  2. Hmmm doncs jo encara no tinc llest el teu! alguna idea? xD

    ResponElimina
  3. Molts som els que volen deixar enrere l'any passat.
    Pero ara, només ens queda mirar endavant, construïnt cada dia i només mirar enrere per aprendre dels errors i recordar els bons moments (que segur que n'hi han)...

    Molta sort per al nou any!;D

    ResponElimina
  4. Estic totalment d'acord amb tu. Jo ja fa temps que no faig propòsits... La veritat és que només em fixo objectius a curt termini, per que, alguna motivació s'ha de tenir no?

    Pel que fa a la sensació d'estar estancada, jo també la tinc. De vegades és asfixiant però tard o d'hora el canvi arriba si no, no podríem evolucionar! (o almenys això espero)

    Petons

    Gemma

    ResponElimina
  5. Per mi el 2009 ha estat un any amb uns quants canvis, però, malgrat tot, m'ha deixat la sensació d'haver estat un any tranquil! M'han passat moltes coses maques i també me n'han passat de lletges. Tot i això no deixaré que les lletges m'amarguin la sensació final. Per al 2010... la veritat és que jo tampoc no tinc gaires propòsits pensats! Hi ha coses que vull fer, però no les considero propòsits! hehehe

    En fi! Ja veurem com evoluciona aquest nou any! Pitonets, cuca, i bona setmana! Què t'han de portar els Reis?

    ResponElimina
  6. el que hagi de venir ja vindrà!!!

    jo tb espero que aquest any sigui una mica millor, sense plantejar-me res. Pootser així és la manera de no sentir-se tal i com descrius, un altre al punt de sortida!!!

    bon any nou!

    ResponElimina
  7. Dona, es tracta de fer-se propòsits assumibles, no? Je je e... Així algun acabaràs complint ;)
    No coneixia aquest joc de l'amic invisible, ha de ser molt divertit!

    ResponElimina
  8. Doncs jo em proposo passar-m'ho igual que bé que el 2009, que ja és molt!

    ResponElimina
  9. JO en proposo coses petites i sobre les que tingui control, sinó només serveix per desanimar-se

    ResponElimina
  10. Totalment d'acord! el 2009 no ha acabat d'anar tan bé com jo volia i pel 2010 no he fet propòsits exactament. De totes maneres em sent optimista i crec que serà un bon any!

    i demà obrirem els nostres regalets! ;)

    ResponElimina