26 de gener 2010

Kit-kat!!!

Mentre hivernen, fins i tot els óssos es desperten si tenen malsons, n'estic segura. Així que aquí estic. Tan sols he fet un examen i encara no he entregat el treball que tinc pendent, i ja estic força cansada. A més, sembla que hi ha tot de coses, feinetes i esdeveniments que decideixen confluir en aquelles setmanes on estàs fins al coll. Com a mínim ja puc escriure amb el meu dit lesionat! Tinc unes plaquetes molt eficients! Així es fa, noies!

D'altra banda... sou uns solets tots plegats! He llegit el gran reguitzell de comentaris del post anterior, i res... que moltes gràcies! A més, tres blocaires m'han fet arribar cosetes de dofinets, pel·lícules, documentals i vídeos que han sortit recentment sobre coses que es descobreixen i... coi, mira que sou atents, bons i requeteguapos eh! A mi em posa de tan bon humor, això... Mil gràcies! [algun dia m'haureu d'explicar qui és el camell que us filtra tota aquesta informació, perquè fins i tot quan no tinc gaire cosa a fer, no sóc capaç de trobar-ho, tot això!]

Així doncs, estimats blocaires, me'n torno a acabar d'hivernar al cau i a ser responsable, que si no... la primavera serà feixuga i l'estiu, encara més!


PD. Si aneu a Carrefour i s'han esgotat les existències de te/rooibos... perdoneu, he estat jo!

Títol: (c) Copyright Pd40

8 comentaris :

  1. Aquestes èpoques, ja se sap. Però aviat passarà i deixaràs enrere un altre període d'exàmens, ja en seran tres. Sempre són durs, però cada cop hi estàs més acostumat, a la pressió, a la dificultat, a dormir malament... també depèn de si ets bona estudiant o no. Tu ho ets, jo no ho era tant.

    ResponElimina
  2. apa, agafa forces que encara et queda lluita per una estona, però segur que les tires endavant !!

    te i rooibos del Carrefour !! argh... vade retro !! A pesar de semblar repelent, et recomenaria altres llocs per a comprar aquestes coses... a Badalona, per exemple, hi ha una tenda de te on tenen un te negre amb xocolata blanca i taronja insuperable, un rooibos amb bajes goji encantador i un earl grey exquisit !

    ResponElimina
  3. Ai! A veure quan arriba la primavera, que aquest hivern s'està fent llarg i dur.
    Aprofita la hivernada!

    ResponElimina
  4. Ah com m'ha agradat això del copyright Pd40! jejejejejejeje... si ho veu, que ho veruà segur que li cau la bava ;P

    Res maca, si vols et faig arribar un te de l'Índia (va venir en vol directe a casa) deliciós, també et puc oferir rooibos a granel i te verd arribat del Marroc.
    (Avui he vist que se m'ha acabat el te blanc)
    Mel o sucre morè?

    Ànims! ;***

    ResponElimina
  5. No te'n adonaràs i ja haurà acabat tot, ja veuràs!
    Molts ànims!

    ResponElimina
  6. I sóc atent, bo i requeteguapo, apa!! (això va per l'Elur, que no s'ho creu).

    Si vols coses de dofins, aquí en tens més de 100.000! Ja pots anar fent kit-kats ;)

    ResponElimina
  7. una abraçada, bonica! i molts ànims que ja queda poquet!!!

    ResponElimina
  8. Xexu, jo no m'hi acostumo pas, a la pressió. Em confio i dos dies abans estic feta un sac de nervis. :P


    carquinyol.. de te bo en tinc. Unes barreges que compro en una botiga,a granel. Però quan estudio em faig teteres senceres i... em surt força car fer-em-les del te de qualitat ^^ però ei, a mi un de poma i canyella de la Hornimanns m'agrada molt!


    Dan, molt llarg! Aquest any tot es complica, uix...


    Elur... morè, si us plau :)O fins i tot sense sucre!!!


    Joanfer... això espero, que passi ràpid!! Gàcies!


    Pd40... l'elur, que és una descreguda!!! ;) No em temptis... que si els començo a mirar no acabo, de debò!


    Nimue, dona'm forces amb magdalenes d'en Raül!! ;)

    ResponElimina