06 de gener 2010

Blocaire invisible 2009


Ja ha arribat el dia!!! Aquest any els Reis no passen pel Cau, no m'he portat gaire bé... ni tampoc he demanat res. Per casa de la Laia alguna coseta caurà, suposo, ja en farem una ressenya! I també penjaré el meu regalet invisible, per suposat! (quinssss nerviiiiiiiis!!!)

Però el més emocionant és que ha arribat el dia de treure l'entrellat sobre qui era el blocaire al qual jo havia de fer-li entrega d'un regalet de Reis!! Li he anat deixant unes pistetes sobre mi al seu bloc:

- No ens havíem visitat ni comentat mai mútuament. Érem uns desconeguts de la catosfera!
- Sóc una noia!
- De vegades he penjat fotografies de receptes dolces que he elaborat, tot i que el bloc no és precisament de cuina.
- El meu bloc és més antic que el seu, més del doble.
- El nom del bloc conté gairebé totes les vocals... excepte una!
- Estudio a la universitat una carrera de ciències, i de tant en tant m'agrada fer posts sobre curiositats científiques.
- El nom del meu bloc té cinc paraules i hi tinc una mascota feta per mi... un dofinet!!

Potser eren pistes massa imprecises, sé que hi ha blocaires que dónen indicacions molt millor que aquestes i més entenedores, però... ufff... a mi m'agrada l'emoció!!! Estic encantada de no saber qui és el meu blocaire a hores d'ara (00:05) :-)

I el blocaire al qual li faré entrega del regalet és... Tttttrrrrrr....


En Sisco, del bloc Més humor!!! Tatxaaaan!!!


Espero que t'agradi el meu regalet!!! Te l'has de baixar aquí (no sabia cap altra manera de penjar-ho, perdó!)

Les instruccions!

1. Has de clicar a Free user (el rellotge de l'esquerra), esperar amb ànsia el compte enrere, guardar l'arxiu regalblocaireinvisible.rar al teu ordinador, i descomprimir-lo.
2. Obre la carpeta Regalblocaireinvisible i un cop dins, obre la carpeta Free version
3. Obre l'arxiu que diu Calendari i... que en gaudeixis!!!

7 comentaris :

  1. Caram!! Un calendari!!! Quina bona idea!!!!!!!

    Uhm... igual me l'imprimeixo, que aquest any els de "La Faixa" no s'han dignat a regalar-me'n cap. xDDD

    ResponElimina
  2. Azriel... efectivament sí!!! Però en Sisco encara no ha passat a buscar el seu!! :S


    Gràcies Elvira!


    Alepsi, és un pseudocalendari... no crec que et serveixi per saber quin dia és XD Però si tens curiositat te'l pots baixar igualment!

    ResponElimina
  3. Caram, quina bona idea! Felicitats, noia! Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Crec que ja t'havia deixat un comentari al teu calendari d'humor...Veig que no has rebut cap comentari del teu destinatari... S'haurà oblidat?

    ResponElimina
  5. Laia, encara que sembli una excusa tinc que demanar-te perdó per la meva deixadesa, però porto unes setmanes molt ocupat i els darrers dies he tingut un problema personal i m'he tingut que desplaçar de localitat.
    Dona'm un parell de dies més i em poso al dia.
    Espero acceptis les meves disculpes.
    Sisco, de Més Humor

    ResponElimina