20 de novembre 2009

Setmana de la Ciència '09 (V)

I això ja s'acaba! L'últim dels qüestionaris de la Setmana de la Ciència. Espero que us hagi entretingut i agradat. Si més no, que hagueu pogut aprendre algunes coses i que... la ciència és molt interessant i no tan complicada com se sol pensar! Només cal posar-hi una mica d'interès i s'acaben descobrint meravelles de la natura i la tecnologia...

Moltes gràcies a tots els que heu anat passant per aquí... M'ha fet il·lusió! :-)


[Si cliqueu a una opció us sortirà si és correcta o no, i tornant a clicar sobre el mateix botó podreu tornar a la pàgina principal per poder llegir les altres repostes]





11 comentaris :

  1. Que malament! Les he marcat totes abans d'encertar-la! :)

    ResponElimina
  2. A mi m'ha passat igual, aquí m'has tornat a enxampar.

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies per aquestes enquestes, la veritat és que sí que he après coses!! ^^ La majoria de preguntes les he fallat, excepte la de les tortugues i no sé si alguna més..xD M'ha agradat =)

    ResponElimina
  4. Encertada a la primera! Je je je... clar que tot el que siguin muntanyes m'encanta, je je je...
    Ha sigut una inciativa fantàstica, felicitats! Tots hem gaudit molt d'aquesta Setmana de la Ciència Blocaire :)

    ResponElimina
  5. Ostres... Ahir he de reconèixer que la vaig encertar una mica per sort i que avui pensava que la fallaria, però haver passat per Ginebra serveix d'alguna cosa XD.

    ResponElimina
  6. Tirai, és que Alps-Dinosaures tampoc és una relació gaire directa ^^ Però segur que alguna cosa se t'ha quedat!

    Xexu, uhm!!! En aquesta vaig pensar en tu, perquè un cop em vas dir que t'agradaven els dinosaures de més jove! Tot i que una cosa així crec que només se sap si ho busques... Almenys en el meu cas ^^

    Èlia, doncs l'any que ve alguna altra cosa caurà (si hi sóc a temps i tinc voluntat per fer-ho!)

    Gemma, coi! Doncs déu n'hi do quina cultura muntanyenca que tens! Suposo que la visita al sincrotró va ser interessant!

    Alasanid, veus com no se't va acabar la sort?? ;)

    ResponElimina
  7. aquesta a la primera, seguint la lògica Cromagnon !!

    ResponElimina
  8. A la segona...

    Mmm... Em sembla que després de la setmana, no aprovo pas... :-( Però he après unes quantes coses :-)

    ResponElimina
  9. A la primera!!! :D

    Moltes gràcies per haver-t'hi dedicat tant!! Ha estat molt interessant! Però podries fer-ne alguna més de tant en tant, no??? :D

    Bona setmana, bunika!

    ResponElimina
  10. a la primera! no m'ho puc creure! jejejeje

    petons!

    ResponElimina
  11. Carquinyol, ole!! Posar noms del lloc de descobriment és força recurrent, pel que veig!


    matgala, no pateixis! El que compta és que hagi estat ni que sigui una mica interessant i entretingut ^_^


    Núr, ja hi pensaré! Alguna cosa se m'acudirà! Tot i que fer que la gent participi he de reconèixer que és guai, m'agrada ^^


    Elur, com que no t'ho pots creure??? ;-)

    ResponElimina