23 de novembre 2009

Festa d'aniversari [RC]



Tothom en parla, però és clar! Com que no la vaig conèixer mai no sé pas quina cara fa! Ara bé, va ser l'artífex de tot plegat i no crec pas que es pogués imaginar que això arribaria tan lluny! Bé, farem una ullada, a veure si algú em sap dir on la puc trobar...

... tot i que m'hi sento una mica estranya aquí... Quin nivell! Tot una mica massa estirat... Aquesta gent sembla més de caviar i còctels que no pas de croquetes! Potser hauria d'haver portat alguna altra cosa, enlloc d'això. Ja hi encaixa, aquí?

Potser quatre galetes i una espelmeta no són el pastís d'aniversari més adient...!!



Podreu trobar moltes més propostes (i millors!) a Relats Conjunts

13 comentaris :

  1. hehehe! Tranquil·la, que segur que en algun lloc hi trobem nutela/nocilla per a untar una mica les galetes i llavors quedarà un pastís fantàstic! :D

    Bon relat, bon homenatge i un detall preciós, Laia! :D

    ResponElimina
  2. calla, calla, podent menjar galetes d'aquestes qualsevol menja caviar (ecs!)

    ;********

    ResponElimina
  3. Ooooooooooooooh!!!!

    Has fet un pastís!!!! Què gran!!! M'encanta el pastís de galetes! Per mi, molt millor que les delicatessen aquestes que no t'arriben ni a un queixal....

    Gràcieeeeeees!!!! :D

    ResponElimina
  4. doncs em sumo a posar-li una mica de xocolata a les galetes...mmmm, i no cal res més!!!!

    ResponElimina
  5. no hi ha com ser senzill i pràctic per sorprendre, i a vegades, sortir d'allò convencional, encara pot agradar més. Ara, una mica de xocolateta li posarem eh? jejee. Petonets!!

    ResponElimina
  6. Quin detall més bonic i original!!!

    Bona revetlla de RC!

    ResponElimina
  7. Qui vol caviar?! Això sí, a una mica de nutella no i faria pas un lleig!

    ResponElimina
  8. I tant que hi encaixes, tothom és benvingut, no? M'apunto a afegir-hi xocolata. Per cert, quan bufaràs l'espelma?
    :)**

    ResponElimina
  9. Jo de tu no tiraria aquesta espelma, perquè aviat et farà servei. A RC tothom hi és benvingut, si m'hi deixen estar a mi, a tu et posaran una catifa vermella.

    Ah, i si trobes l'Ònix, ja li diràs que em passi a veure, que la trobo a faltar.

    ResponElimina
  10. No serà el més adient, però és encantador... :)

    ResponElimina
  11. Ho sé... jo volia posar-li xocolata i després menjar-m'ho, com no, a la vostra salut! ^^ Però la nevera feia una mica de peneta i em vaig haver de resignar a sucar-les a la llet... :P però igualment aquests tres anyets de RC deixen bon regust de boca!

    Felicitats a tots!!

    ResponElimina
  12. Bon relat! magnific pastís amb espelma i tot!

    ResponElimina
  13. Un detall bonic, felicitats!

    (M'estic posant al dia de RRCC :P)

    ResponElimina