11 d’octubre 2009

Plou sobre mullat

Ahir, un pop de dos pams de llarg ens perseguia per les roques d'una petita cala de la Costa Brava. Amb un ball de cromatòfors i una lleugera taca de tinta ens va deixar clar que no estava per orgues. va ser molt bonic, no havai tingut mai un pop de tan a prop... viu, és clar!

Nombrosos peixos de roca, alguns d'ells mimetitzats, a l'espera d'un bon botí...

Anèmones, algun tomàquet de mar, eriçons...

Ajaguts a la sorra, veiem com mar endins plovia sobre mullat.


I avui, els peus i les mans ressentits de fer el mico per les roques. Però amb la satisfacció de que va valer molt la pena.

7 comentaris :

  1. Una delícia de diada...i...per cert, avui he cuinat pop, ja em sap greu pels parents...

    ResponElimina
  2. Eren pràctiques o és que ja exerceixes de biòloga caçapapallones?

    ResponElimina
  3. oooh! m'imagine el pop darrere vostre com un gosset! jeje!

    ResponElimina
  4. :)

    una vegada, a l'Estartit, vam veure una tempesta amb llamps i trons i molta aigua damunt el mar... després hi vam veure l'arc iris... és maco ser arran de mar i veure ploure, i també ser-hi quan plou.

    M'encanta aquest post. Guapa! ;*)

    ResponElimina
  5. Un post molt vital !! Per cert... de segur que no has tingut "pops" mai tan aprop??... :P

    ResponElimina
  6. Zel, doncs sí, un dia per emmarcar ^^ No crec que el popet malcarat et tingui rancúnia, tranquil·la!! :)


    Xexu... biòloga caçapeixets, més ben dit ^^ No eren pràctiques, era dissabte :)


    Nimue, després miràvem el vídeo i no paràvem de riure...


    Elur, jo no ho havia vist mai, només a les fotos que la gent envia a la tele :P
    Guapa tu!!


    Carquinyol...hehehe... doncs ara que ho dius, algun pop pesat sí que l'he tingut a prop, eh! ;)

    ResponElimina
  7. :-D

    Aquí ahir també va ploure.

    I avui em porten a veure com llencen un satèl.lit coreà :-D

    Demà encara tindré més son que avui!!!

    Però si no fos per aquests moments... Aquests moments són genials i són els que es recorden.

    Apa, me'n vaig, que a les 7 em ve a buscar un taxi!!! Segueix perseguint pops!!!

    ResponElimina