20 d’octubre 2009

No operatiu

El mòbil al qual truca es troba apagat o fora de cobertura en aquest moment

En aquest moment no el puc atendre. Deixi el seu misstage després del senyal. Piiiiiiiiip.

Les nostres línies estan ocupades en aquests instants. No es retiri, de seguida l'atendrem.

I un llarg etcètera de frases crossa, fórmules per dir el mateix.


No sé quina ha fet servir el meu sistema immunitari per declarar-se en vaga indefinida. Jo, que agafo un refredat un cop cada X anys. Que els hiverns es limitaven a quatre mocs. Ara ho tinc tot de cop: suor freda, dècimes de febre, mocs, coll irritat, tos, passo de fred a calor en menys de deu segons, mareigs, i només em queda un fil de veu. Tot un rècord.

Tinc el cos en mode no operatiu. Fins a nova ordre.

7 comentaris :

  1. més que en mode no operatiu crec que estàs sofrint l'atac d'un virus. Et recomanaria que arranquessis de nou el sistema amb un disc nou i facis neteja ;)

    (traducció biològica: descansa i recupera't!!)

    ResponElimina
  2. Bé, una cosa és refredar-se una mica, i una altra tenir una grip. Gent jove i sana no se'n sent tant, però quan agafa: agafa. Així que fes bondat i descansa, no hi ha una altra solució. Sopeta calenta, manteta, i sobretot, deixar-se cuidar.

    ResponElimina
  3. Espero que et recuperis aviat!!!

    S'assembla molt a la que vaig passar a l'estiu, i jo tampoc passava mai res... Ara estic costipada, però gairebé ni ho noto.

    Vinga, que és cosa d'una setmaneta i ja tornaràs a estar perfecte!!!

    ResponElimina
  4. ummm... a cuidar-se doncs!

    una abraçada!

    ResponElimina
  5. Pobreta!!!! Millora't ben aviat, bunika!!! I ànims!! Els que no estem acostumats a aquests refredats tan «carregats de tots els mals», qual n'agafem ho passem fatal!!!

    :)

    Ànims i molt suc de taronja amb mel! :9

    ResponElimina
  6. Jo cada any passo per uns dies amb una mica de mocs però l'any passat me'n va caure un d'aquests, amb menys accessoris era el meu.

    Ah, el primer missatge és el que acostumen a rebre els qui em truquen al mòbil... jajaja (normalment el tinc descarregat o simplement parat).

    Vinga doncs, intenta recuperar-te aviat.

    ResponElimina
  7. Jo també he rebut, no tant, però he rebut. Començo a estar operativa. Per què aquest any sembla que hi ha més virus i existeix un cert pànic? Recupera't aviat i cuida't molt que l'hivern serà llarg!!!

    ResponElimina