30 d’octubre 2009

Cançons i fruites

Hi ha una cançó que porto tres dies xiulant... al principi era una melodia inofensiva que em va venir al cap i que no sabia pas d'on l'havia tret, i després de consultar amb diverses persones, em van dir: si estàs xiulant això! I llavors hi vaig caure... i va ser un no parar. Cada dos per tres la tinc al cap, i a la que me n'adono l'estic cantant.

Com a aspecte positiu, val a dir que és una cançó inofensiva. Crec que tard o d'hora a tothom se li ha enganxat alguna cançó odiosa, que no agrada gens, però que sense saber per què et ve a la ment repetidament... i després prou feina hi ha a treure-se-la de sobre.

Com a mínim...



... la meva em farà reviure espisodis d'infantesa :-)

6 comentaris :

  1. uau... quins records!! realment la cançó se't quedava gravada...

    ... ara bé, escolta aquesta un parell de vegades i veuràs...

    ResponElimina
  2. ostia sí!!! jeje, jo també els veia, però la cançó no la recordava. Em vaig quedar amb la cançó final de Bola de Drac Z "tot és molt fabulós, misteriós, somiador... jo fer amb tu aquest viatge estrany i molt llunyà..." jejeje, encara la canto, perquè és una cançó que me la sé des del principi fins al final, i clar, això és tot un gran què en mi!!!

    Petons, com m'he enrollat!!

    ResponElimina
  3. Em sembla que sí que ens ha passat a tots... i ara que l'estic escoltant, potser se m'enganxa a mi també! Ei, que me la sé, eh! Que si en Gazpacho, que si en Mochilo... quina sèrie més dolenta, però la cançoneta mola, que no et sàpiga greu xiular-la. Jo me'n vaig cantant-la: Somos blancos, somos negros, somos verdes y amarillos...

    ResponElimina
  4. els records de la infància no passen mai, sempre queden presents!!!!!

    a mi, als fruitis sempre els vaig tenir una mica de mania,...sorry.... és que els vaig enganxar ja de grandeta i els tenia que veure perquè a ma germana li encantàven.... mai vaig entendre perquè un plàtan anava amb una motxil·la.... i encara no ho entenc.

    ResponElimina
  5. Carquinyol, els que fan les cançons dels dibuixios per a nens en saben un niu, de com enganxar-nos eh!


    Instints, bola de drac és mítica, hahaha! Jo veia aquesta sèrie però ja de més grandeta, vuit-deu anys... Em va sobtar recordar-me d'una cançó de quan en tenia quatre o cinc!


    Ei Xexu, tu també te la sabies? Realment la sèrie no té res, però això ho dic ara... abans bé que me la mirava!


    Rits! Misteris de la ciència... Potser és un transgènic? Un magatzem de nutrients? Qui sap!

    ResponElimina
  6. hahaha! Jo vaig tenir una temporada que vaig estar cantant «feliz, muy feliz, hoy me siento muy feliz...» i fins que no vaig esbrinar que era la cançó de l'Alfred J. Kwak! hahaha

    La veritat és que és divertidíssim quan se t'enganxen aquestes cançons! hihihi

    ResponElimina