22 de setembre 2009

Quan comença la tardor?

La tardor no comença quan ho diu el Corte Inglés, com molt bé em va fer veure un cop en Carquinyol. Si fos per ells, l'u de setembre ja aniríem amb jaqueta de llana i per Tots Sants menjaríem tortell de Reis.

La tardor arriba quan comença a fer més fred. Quan s'acaben els pantalons curts i a la nit ja no s'hi val a dormir destapat. Quan a les vuit ja és massa fosc. Quan l'ampolla d'aigua deixa d'estar a la nevera perquè tan freda ja no ve de gust. Quan el paraigua va a parar a la bossa, perquè tenir mocs no fa gràcia i després a la piscina m'ofego en un no res.

O bé quan penso que ja fa força temps que encara tinc la capçalera d'estiu, miro el calendari i ja som a 22 de setembre...

Aquesta tardor toca pluja.

10 comentaris :

  1. Jo penso que encara fa molta calor... realment podrien baixar la temperatura tres o quatre graus.

    ResponElimina
  2. Després d'uns quants dies enganyats, torna a fer massa calor... Jo ja tinc ganes de tardor, però de tardor de veritat! I que després vingui un hivern d'aquell que ens les fa passar putes! M'encanta l'hivern!

    La capçalera t'ha quedat molt i molt xula! :D

    ResponElimina
  3. Laia... quina capçalera més preciosa!!!! d'això... potser li falta algun bolet, no? jejejejeje...

    estic amb en Carquinyol, encara fa massa calor!

    petó!

    ResponElimina
  4. ui doncs, jo ja fa una setmaneta que visc la tardor, perquè compleixo tots els requisits que dius: dormo tapada, vaig amb una mantolina per casa, aigua natural, paraigües al cotxe... però les fulles dels arbres no cauen!! jejeje, petons!!

    ResponElimina
  5. Jo pensava que era una cosa una mica més seriosa... jajaja

    Alguna cosa semblant al moment en què el Sol "passa" pel punt Libra o alguna cosa per l'estil.

    Sort que no la comencem el dia 1 de setembre...

    ResponElimina
  6. No em diguis que t'has esperat fins ara a fer les cosetes que cites?? Que ja fa dies que he recuperat el pijama d'hivern, i que no vaig amb pantalons curts... paraigua? Què és paraigua?

    M'agrada aquesta capçalera, t'ha quedat molt bé.

    ResponElimina
  7. M'agrada la pluja, semblen estels fugaços :-D

    Per mi la tardor va arribar ahir, quan vaig baixar la temperatura del cotxe a "temperatura d'hivern", coneguda així perquè és més baixa que la d'estiu i així estalvio energia, que tampoc cal estar a depèn de quines temperatures a dintre el cotxe :-D

    Jo encara vaig amb màniga curta, i no em parlis de jaquetes. Però a la nit sempre tinc fred, i ja tinc la vànova d'hivern...

    ResponElimina
  8. La tardor comença quan la gent deixa de venir a classe per culpa dels "refredats de temporada" xD

    La capçalera és genial! Però que no plogui massa que sino amb la moto me la foto!

    ResponElimina
  9. La capçalera mola =)

    Jo encara em resisteixo i em nego a acceptar que comença el fred..encara vaig amb tirants i xancles (amb una jaqueta a la motxila) i segons quins dies tinc fred als peus tornant cap a casa (a les 22:00h) però m'aguanto i segueixo amb xancles i tirants...i tinc l'esperança que abans que comenci el fred de veritat, tornarà a venir una setmana més de calor, com a mínim, per poder-me'n despedir fins a l'estiu T_T

    PD. El paraigua jo sempre el porto a sobre, fins i tot a l'estiu xD Ja és una costum.

    ResponElimina
  10. :) me n'alegro que us agradi! On visc realment no feia gaire calor, ja refrescava una mica, però ahir es va girar la truita... i tornem a deixar les jaquetes i els paraigues... Què hi farem!

    ResponElimina