07 de setembre 2009

Fil i agulla

Aquest any no he anat pas de rebaixes, conscient de que tinc prou roba per vestir-me i que la guardiola no està per tirar coets. No és que hi vagi cada any, però si em fa gràcia alguna cosa ho aprofito durant aquestes dates, ja que la roba surt més barata i a més faig que sigui el regal d'aniversari, dos en un! I és que de vegades penses allò de que no tens gaire cosa per vestir-te, i descobreixes aquella peça de roba que no et poses mai. Decideixes rescatar-la del seu trist refugi, te l'emproves altre cop i recordes per què tenia tres dits de pols: perquè no t'agrada, pel color, perquè no t'està bé, per això, per allò altre...

I en comptes de tornar-la a deixar on era fins que l'any següent tornis a fer el mateix... Per què no reutilitzar-la? Al cap i a la fi, per a que es floreixi a l'armari...

Així doncs, d'uns pantalons-pareo d'aquests que es lliguen davant i darrere que tenia (el model era una cosa així, però amb un estampat diferent):


Font: Internet

N'ha sortit... un vestit! M'ha costat un parell de dies i lliçons de costura, però al final me n'he sortit! N'he posat una foto perquè m'ha fet gràcia que a sobre fa joc amb els colors del bloc!!

12 comentaris :

  1. Ets una artistassa!!! M'encanta el vestit, la forma i el color. No pares de sorprendre el personal, eh? Petons, maca.

    ResponElimina
  2. ole, molt xulo el vestit i aquest sí que té mèrit, estàs feta tota una modista!!! quan vulgui fer-me algun "arreglilluuu" ja et portaré la peça de roba jeje.
    Jo em vaig comprar 2 vestidets d'estiu, ben senzills, però a mi m'encanten, són tipu el teu. Són molt còmodes!! Muack!!

    ResponElimina
  3. =O M'agrada el vestit!!! =)

    Reutilitzar les coses està mooolt bé!! ^^ El que passa que jo destrossaria la roba..xD Sóc una manasses per aquestes coses..jejeje

    Però si ho sabés fer seria genial!! ^^ Sempre queda l'opció de portar la roba als contenidors de recollida per a gent necessitada..siguin indigents o persones del 3r món ;)

    ResponElimina
  4. Apa... mira-la que manetes!! A aquest pas hauràs de fer un apartat al bloc amb consells per a sobreviure a la crisi !!

    ResponElimina
  5. d'això joia de la catosfera, jo tinc uns pantalons d'aquestos que no em poso mai... com te'ls faig arribar??? jejejeje
    No saps pas com t'admiro! mira que n'has de tenir de paciència!
    petons!

    ResponElimina
  6. Ets realment l'hòstia. Com les fas aquestes coses? Només ens ensenyes les coses que et surten bé i amagues els experiments fallits (benvinguda al món de la investigació científica), o és que tot et surt bé? Estaràs trencadora amb aquest vestit, llàstima que ja comenci a refrescar, hauries d'haver obert l'armari abans!

    ResponElimina
  7. això sí són autèntiques habilitats. "servir tanto pa' un roto como pa' un descosío".

    trobo que és molt interessant saber poder fer aquestes coses.

    i ha quedat xulo.

    ResponElimina
  8. això sí són autèntiques habilitats. "servir tanto pa' un roto como pa' un descosío".

    trobo que és molt interessant saber poder fer aquestes coses.

    i ha quedat xulo.

    ResponElimina
  9. Ai, ja m'heu regalat les orelles, ja... ;) gràcies a tots!!


    fada, gràcies! me n'alegro que t'agradi tant... però no te'l regalaré, apa! :-P Un petó maca!

    instints, un dels defectes que he descobert és que encara sóc moolt lenta... així que els encàrrecs d'un any per l'altre, si us plau! ;-)

    èlia, tot és posar-s'hi! jo tampoc en sabia, però practicant... :-) ja et dic, els pantalons no me'ls posava així que si "desgraciava" la roba no m'hagués fet molta llàstima perquè estava inutilitzada...

    carquinyol, m'encanta la idea! precisament ahir vaig fer cuina de subsistència, d'aquesta per aprofitar el que tens a la nevera... :) sóc una supervivent? :P

    elur, paciència i una mama que em diu què haig de fer si m'encallo o tinc dubtes, hehehe. Els pantalons doooncs... tlepàticament potser m'arriben! ;-) Petons maca!!!

    Xexu, uhm... la veritat és que no he fet gaire experiments i de moment els que he fet fan prou patxoca!! ^^ Això sí, tinc algú que a cada pas em va dient si vaig bé o no, i així tot és més fàcil que no pas estar sol i anar a cegues :) I l'estiu m'ha donat un dia de treva i ja l'he estrenat!

    Mr Torture, gràcies! Si més no és entretingut i té un resultat tan útil com bonic ^^

    ResponElimina
  10. Uou!! Ole, ole, i ole!! Que maco t'ha quedat! Això se'n diu reaprofitar bé la roba!

    ResponElimina
  11. Ostres, noia, jo no hagués sigut capaç de fer una cosa així, i això que de petita em van portar a classes de costura (ejem...)

    Crec que amb aquestes ganes que tens, et sortiràs de tot, perquè no hi ha res que se't resisteixi!!!

    (M'encanta el vestit. Ah! I molta sort pel nou curs!!!)

    ResponElimina
  12. I com coi t'ho has fet perquè no et quedi cap línia al mig del vestit??? Vull dir que l'amplada d'un camal del pantaló tampoc no és tanta com per fer una cara davantera d'un vestit, no???? :)

    T'ha quedat guapíssim!

    ResponElimina