09 de setembre 2009

Evolució d'un trèbol

Cliqueu a sobre per ampliar la imatge


13 comentaris :

  1. de4 fulles!!!!
    fantàstic!
    si que ha anat ràpid! en molt pocs dies ha crescut

    ResponElimina
  2. És cert, ja en tens un de quatre fulles, ets una noia afortunada!

    ResponElimina
  3. Si que creix ràpid!!

    Ara només cal que et facis un recollidor de sort i el fiquis a sota.

    ResponElimina
  4. enhorabona!!!

    ja tens el trèvol de 4 fulles.

    ResponElimina
  5. A mi me'n farien falta uns quants per poder-me encabir el vestit que et vas fer...

    ResponElimina
  6. Ohhhh............ m'ENCANTA!!!!
    Que bonic, que romàntic!
    De veritat ho veig bé i és....... un trèvol de 4 fulles?????????

    ResponElimina
  7. bon reportatge, però.... t'han enganyat !! no és un trèvol, el teu té quatre fulles !! :P

    ResponElimina
  8. QUE GUAPO! I que ràpid... no sabia que creixessin tan rapid!

    ResponElimina
  9. :-D

    És genial! I té 4 fulles!

    Jeje. No dic res de nou!

    Els teus experiments (vestit, trèbol), em fan venir ganes de fer-ne jo també!!!

    ResponElimina
  10. Ja no pot dir ningú que no existeixen o que no n'ha vist mai cap eh!! :)

    Bé, ara en teoria em toca ser una noia afortunada, perquè trobar-lo o veure'l néixer són coses igual de boniques, no?... ja veurem! ;-)

    ResponElimina
  11. Ostres!!! Felicitats! Ja sé que faig una mica tard, però és que em feia gràcia això del trèvol i veure que ha sortit tan xulo, tan ràpid i, a més, que te n'ha sortit un de quatre fulles! Ole, ole i ole!!! Enhorabona! :D

    ResponElimina