29 de juliol 2009

Premsa viatgera

Gairebé farà cosa d'un any que la Generalitat em va enviar una carta. Felicitats, el 2008 en fas 18 i per això hem decidit regalar-te una subscripció a alguna publicació en català durant un any... escull! I va caure algun post, on rumiava què escollir... diaris, revistes d'història, de cuina, de lleure...

Vaig acabar decidint-me per una de cuina, de la qual he de dir que n'he tret força coses bones, entre trucs i receptes, i la qual ha anat potenciant les meves habilitats culinàries. En teoria havia de ser una revista mensual, però cap a principis d'any va començar a haver-hi irregularitats, i és que alguns mesos no la vaig rebre. No vaig queixar-me perquè com que tampoc en sóc susbcriptora, sinó que la rebo gratuïtament, vaig pensar que tampoc em farien gaire cas.

Dimarts passat vaig sortir a fer un tomb al matí, havia quedat amb un amic. I la revista era a la bústia, però no a dins del tot perquè lògicament no hi cap, sinó que sobresortia una mica. Vaig decidir agafar-la quan tornés. Sorpresa! No hi era! Al cap de tres hores algú me l'havia birlat de la bústia! Pocavergonyes! És a dir que prenent aquest fet com a prova empírica, he arribat a la conclusió que hi ha algú que m'ha anat prenent les revistes que no he rebut.

Però aquí no s'acaba tot. L'endemà, quan la meva mare va tornar de comprar, venia amb la revista de juliol i la d'agost a la mà. Sense precintar, sense el meu nom, però completes (a dins hi ha unes fitxes de receptes i no les havien tret). I vaig voler intentar treure'n l'entrellat, però crec que no me'n vaig sortir... Si ara me les han tornat, què se n'ha fet amb les de febrer o abril, per exemple? Per què aquelles no? Potser parlo massa fort i el culpable em va sentir mentre el posava a parir a través del pati de llums? (ho sé, puc ser molt malparlada)

Estrany, molt estrany...

8 comentaris :

  1. Ostres, quines penques els lladres!

    Però... també molt estrany que te les tornin... Mmmm... Ara que tens vacances, i si investigues i muntes una agència de detectius? Et pots posar a mirar en quines bústies hi ha revistes, amagar-te, i mirar a veure si algú les roba :-P

    ResponElimina
  2. Rè... revista que falti, renecs al pati de llums! què s'han pensat!!
    I encara et diré més, en el teu cas, jo posaria una nota a la bústia dirigida al lladre de revistes culinàries, amb tota l'amabilitat del món, è? els renes pel pati de llums ;)

    Hi ha gent que té més cara que esquena!

    Petons!

    ResponElimina
  3. Jo m'apunto a fer guàrdia i enxampar el criminal! Ostres, és que si em passés a mi... Buff, no sé. Prova les notes, triomfen molt a les comunitats de veïns.

    ResponElimina
  4. Uhmmmm!! El misteri de les revistes de cuina desaparegudes...jeje. De totes maneres si les han tornat es perquè tenien algun tipus de remordiment. Un altre dia, un cop la vegis, no esperis a tornar a casa!

    ResponElimina
  5. Per què no proves de posar un cartellet a la bústia on digui que et tornin les revistes que et deuen? Tard o d'hora el lladre anirà cap allà i ho veurà. Si el missatge és enginyós segur que te les tornarà, no el posis a parir!

    Recordo això de la subscripció gratuïta que et van oferir, que fort! Realment, tenim una història en comú, eh?

    ResponElimina
  6. A mi me les fan passar per sota de la porta, no tenim bústia a casa, però pot ser que te les tornés perquè et va sentir o perquè no hi va trobar res de bo (poc probable).

    ResponElimina
  7. a mi també m'han robat revistes de la bústia! però a pesar d'haver escridassat no me les han tornat mai, snif...

    ResponElimina
  8. doncs ja veieu... no podrien robar-me la propaganda electoral, ni els paperets de les excursions on et regalen una ampolla de 5 litres d'oli, ni coses d'aquestes... però com que veig que coincidiu en això del missatget, pensaré alguna cosa!!!

    ResponElimina