13 de juliol 2009

Mulla't 2009



Ahir vaig assistir a la setzena edició del Mulla't, acte solidari al qual participo per tercer any consecutiu, iniciativa sorgida per ajudar als afectats d'esclerosi múltiple. A les piscines de Catalunya sempre podran comptar amb mi, hehehe. He llegit les ressenyes dels altres anys que n'he fet (2007 i 2008) i em fa gràcia veure com sempre acabo rebentada, de la mateixa manera que enguany... Però cada vegada faig menys metres, coi... Això sí, tinc un contracte verbal signat amb la meva consciència de que no baixaré mai dels 3000 a no ser que sigui per causes majors... Ha!

I... per fi han sortit totes les notes publicades i les he aprovat totes. Primer any superat! Positiu, molt positiu, l'ambient que m'hi he trobat és molt maco i, exceptuant l'època fosca que vaig tenir a l'hivern, durant la resta del curs ho he pogut compaginar amb el que he volgut. Segueixo tenint massa por per haver de decidir què faré a tercer, però encara tinc temps. El que no s'hi val és allargar massa aquesta frase, que se'm tirarà a sobre...

Dues coses bones per començar la setmana: ser una mica més biòloga i més solidària...

10 comentaris :

  1. I tant que comences bé la setmana! Ja tens un any al sac, eh? Ostres, és que sempre que expliques coses d'aquestes miro enrere i veig el temps que ha passat, recordo quan havies de decidir carrera, i mira't ara. Ja ho sé, semblo un avi, sempre explicant batalletes, però és que m'agrada portar tant temps fent camí al teu costat, i anar veient com evoluciones. Espero arribar a veure com et llicencies!! Que gran que serà! I que per cert, què vol dir que tens dubtes?? B I O Q U Í M I C A !!!!

    ResponElimina
  2. Felicitats! Ja tens el primer curs a la butxaca!
    I tranquil·la per la tria de tercer, encara tens tot un curs per decidir... segur que quan arribi el moment decidiràs amb molt encert :)
    Bones vacances i a disfrutar dels resultats!

    ResponElimina
  3. Enhorabona, bunika!! Ostres... Si sembla que no ha passat gens de temps des que vas dir que començaves... Com corre! De totes maneres, pel que fa a què faràs potser el curs vinent t'inspires amb alguna assignatura o alguna cosa que coneguis millor... no?

    3.000 metres??? Ioi! Si aconsegueixes fer-ne més, encara que cada any en facis menys, crec que és tot un mèrit!

    Per cert! M'encanten les tortuguetes del cartell! :D

    ResponElimina
  4. Molt bé, noia!!! Moltes felicitats!!! Ja sabia jo que te'n sortiries :-P

    Bé, tens un any per pensar què faràs. Amb un any, i més assignatures, potser saps més bé per on pots anar, i què t'interessa més.

    I ara, a gaudir de l'estiu, que ja t'ho mereixes!!!

    Mmmmm... Veus? Tu has acabat, al meu cantó han acabat... i jo segueixo en peu de guerra! Jeje.

    ResponElimina
  5. Felicitats!!!! Les bones notícies fan falta per la xarxa, eh? Que tinguis molt bon estiu, bonica.

    ResponElimina
  6. Em dic Laia i sóc la filla del Dani (el del blog del Centpeus) ara començaré el Batx. científic i jo també vull fer biología i també sóc fanàtica dels dofins. De fet fa força temps que segueixo el teu blog. :)
    Bé, felicitats !!

    ResponElimina
  7. Xexu, oooh... que si mirem enrere ens posem tovets, amb el temps que fa que ens seguim ^_^ Ets el meu germà gran cibernètic!! :-P
    Però a mi em fa molta il·lusió pensar que tot va començar com un joc i que escriure t'acaba aportant tantes i tantes coses... I seria brutal seguir tres anyets més... Si quan em llicencio segueixo tenint bloc faig una macro festa de disfresses! Tu de lluna i jo de dofinet, va!
    I sí... els dubtes els segueixo tenint... m'agraden tantes coses que no sé què decidir! I Bolonya se'm menja per darrere, així que això de triar, veure que t'has equivocat i l'any següent canviar no s'hi val, perquè canvio de pla d'estudis i hauria de començar de nou des de 1r... ho he de tenir molt clar, que si no la caguem!!!


    Gemma, gràcies!! Això espero, ara per ara és el que més por em fa de la carrera! Això de decidir i quedar-te sempre amb el neguit és tan frustrant!!


    Núr, sí, espero que aquest nou curs m'aclareixi una mica què fer, per això intento no trencar-me la closca ara... hehehe i kukuxumusu és genial!


    Llum, tot s'ha d'agafar amb positivisme, no he d'estancar-me ara perquè sinó tampoc gaudiré del que encara m'espera, no? I espero que no en tinguis per gaire i puguis gaudir de vacancetes d'estiu!


    Fada, tenim una despressió blogística? Re re, que l'estiu és temps d'anticiclons, home! Això millorarà! ;-) petons!


    Anònim/Laia... QUIN HONOR!!! Hehehe, perdó que ho posi amb majúscules però bé... el bloc centpeus per a mi és especial i mític, va ser el primer bloc que vaig conèixer i tot per buscar coses de dofins. Tot està connectat, hahaha... Quina il·lusió! Això de les Laies i els dofins serà genètic?? Uhm... :-P Moltes gràcies!

    ResponElimina
  8. FELICITATSS!! Per haver-ho aprovat tot!!! =D =D =D

    Jo sempre he tingut clar que volia ser zoòloga..però ara començo a doptar entre zoòloga i etòloga..T_T Però, com dius tu, encara tinc molt de temps, que ni tan sols he començat 1r xD

    Sobre l'esclerosi múltiple: Aquest any i el passat no hi he pogut participar, però sí que m'he comprat les samarretes ^^

    El meu tiet té esclerosi múltiple i és el que organitza aquesta activiat al meu poble (sóc i visc a Bcn, però el meu avi era d'un poble de Tgn i els meus tiets hi viuen).

    ResponElimina
  9. Felicitats!!! ueeeee que guai!!! me n'alegro molt!!
    Jo he participat durant dos anys, aquest any no he pogut participar, però sempre que puc ho faig. Segueix amb aquest camí del positivisme eh? Petonets!!!

    ResponElimina
  10. moltes felicitats, bonica, espere que gaudiràs de l'estiu com et mereixes.
    I moltes gràcies per la teua postal, eres un sol, b7s.

    ResponElimina