16 de juliol 2009

La meva porta virtual


En el seu últim post en Xexu ha penjat la fotografia del seu nou espai de treball. El lloc des d'on ens mira, l'indret des d'on mica en mica buida cosetes que li passen pel cap i les plasma al bloc. Doncs jo també m'hi he animat, així que aquí us deixo una imatge des d'on ara mateix estic escrivint. No és pas la meva habitació, allà no tinc espai per posar-hi una taula. Dels dos ordinadors, el meu és el de l'esquerra. El de la dreta és del meu germà.

L'habitació té claror tot el dia, però ara a la tarda hi toca el sol de ple i mica en mica comença a ser un forn. Tot ben posadet, i és el que té tenir una mama molt endreçada que quan veu papers te'ls dóna perquè els guardis on toca... Només hi ha l'ampolla d'aigua de rigor. Sempre en tinc una a l'abast, recent sotideta de la nevera. I me l'acabo abans de que es pugui escalfar del tot. Llavors, vaig a la nevera i la canvio per l'altra. I anar fent... Uns ronyons ben nets, sí senyor! :-)

[Foto: qualitat mòbil, ja em perdonareu...]

5 comentaris :

  1. Sí, que està endreçada, sí! Mare meva... Com a la del XeXu, trobo que li falta algun detallet més personal, prò potser és perquè no és la teva habitació i es tracta d'un espai compartit...

    Això de la calor és una bona tocada d'ous! No hi passa ni una miqueta d'aire, si obres la finestra? buff...

    Prò sembla agradable, de totes maneres, sobretot per a les nits que fa una mica de fresqueta! :)

    ResponElimina
  2. Que bé que t'hagis animat a ensenyar-nos el teu racó. Ja veig que és un racó compartit, però bé, també és teu. No hi tens massa detalls, com em diuen a mi, però el més important és dins de la pantalla, oi?

    ResponElimina
  3. Ostres, sí que estàs a prop del teu germà!!! No us baralleu? :-P

    ResponElimina
  4. Neta i polida, clara, i doble!

    Ui quan veieu el meu zulo, flipareu!!!

    ResponElimina
  5. Núr... bé, si tingués una càmera més bona podria haver encès la pantalla i veurieu l'orca que ara tinc com a fons, jejeje, i ja estaria més personalitzat... però entre que l'habitació no és la meva i tota la pesca, és un espai força funcional diguem-ne...


    Xexu, de detalls gairebé cap. Però bé, com li he dit a la núr, tot endreçadet i espaiós... la veritat és que m'emprenya una mica tenir papers pel mig, sobretot perquè com que la taula no és gaire gran m'acaben molestant pel ratolí o el teclat ^^


    Llum... si és un solet ell ;-) A més, així quan em falla alguna cosa el tinc molt a mà, hehehe.


    Zel, doncs déu n'hi do, ja l'he vist ^^ Fa patxoca, dona!

    ResponElimina