26 de juny 2009

Estiu

El bloc el tinc mig marejat estacionalment... es va avançar la primavera i ara l'estiu arriba tard... però ja tinc a punt una capçalera de prova. A la voreta de la mar, uns dits juganers fan dibuixos, que per sort aquí no desapareixeran amb la propera onada, sinó que romandran fins al final de l'estiu. Potser la canviaré més endavant, vés a saber... però de moment que es noti que és l'estiu!

---------
I avui toca...

...el meu mini-homentage a Michael Jackson perquè... Perquè sí, perquè malgrat les bogeries que ha fet i el seu comportament psicodèlic fora dels escenaris, jo he ballat amb les seves cançons. I he intentat caminar enrere com ell (amb més pena que glòria), com molta altra gent. I he vist el videoclip de Thriller trenta o quaranta cops. I m'encantava la carona que tenia quan era un noiet i cantava amb els seus germans...



9 comentaris :

  1. La veritat es que la notícia m'ha deixat flipada!!! No m'ho esperava gens.
    SErà com l'Elvis, com el Lennon, com el Bob Marley, com en Kurt Cobain... els grans no moren mai. Ha fet molt pel pop, i n'era el rei, està clar.
    Jo també he intentat fer el moviment dels peus, amb més pena que glòria!!! No m'ha sortit mai!!!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Increïble el vídeo de Billy Jean, com ballava el tio. Només en Jamiroquai se li acosta de lluny. És una llàstima que es perdés i que s'obsessionés tant amb ximpleries. Era un gran artista amb una vida molt torturada. Almenys ara trobarà descans.

    Ei, molt xula la nova capçalera!

    ResponElimina
  3. M'encanta la nova capçalera, és molt estiuenca :)

    ResponElimina
  4. Si que va ser un gran artista... excèntric, i fins i tot podríem dir incomprès... Però va revolucionar el món de la música, va fer molt pel pop...

    Com diuen per aquí, serà recordat sempre, i a més, estic segura que d'aquí a no gaire temps començaran a sortir rumors sobre com va morir, si realment està mort, aspectes de la seva vida que no coneixem... A més, de segur que la seva música tard o d'hora es tornarà a posar de moda, i nosaltres podrem explicar que, el dia que ell va morir, nosaltres érem allà (igual que el dia del triplet, jeje)

    ResponElimina
  5. molt gran el Michael, sí...
    I genial la teua capçalera!!!

    ResponElimina
  6. T'hagi agradat i no, s'ha de reconèixer que en Michael Jackson va marcar estil!!

    Maca la capçalera, em recorda a un mosaic romà trobat a Badalona.

    ResponElimina
  7. La capçalera és molt bunika, Laia! Olé! Sí que fa estiu, sí! :D Jo, m'he saltat l'estiu i he passat directament a la tardor, que m'agrada més la fresqueta que aquesta calorada, prò vaja... hehehe

    Pel que fa a en Michael, a ma germana recordo que li agradava molt quan érem petites. Jo tinc un bon grapat de cançons que m'agradaven d'ell, prò Give in to me és una de les meves preferides... :)

    ResponElimina
  8. encara necesita un poc pero be desde aqui desde mallorca si necesitas ajuda amb ses visites mo dius y te puc incluir als meu blog y ses teves visites seran mes moltes mes una abrasada

    www.ipion.es --->>one smart blog

    ResponElimina
  9. Instints... és bonic recordar-los de tant en tant amb les seves cançons.. amb les coses maques que els han fet grans. I... ho seguirem intentant, això de caminar enrere ;-)


    Xexu, quan el món de les xafarderies i el dels artistes famosos es mesclen, cagada... sempre acaben sortint draps bruts i es deixa de valorar la seva professionalitat. No és que vulgui idealitzar els famosos, per res del món, com que són persones jo tinc molt assumit que tots tenen els seus pros i contres, les seves paranoies... però m'agrada valorar-los pel que saben fer bé, per la seva música, el seu art o la seva capacitat d'actuar...
    I gràcies pel compliment ^^


    gràcies gemma!! M'ha quedat molt marinera :-)


    hahaha Neo... l'any 2009 està sent històric! ui quan expliquem a fills o nebots que nosatres vam veure les tres victòries in situ, hehehe...


    Gràcies nimue!!! és molt marinera, a tu t'agrada segur, que la platja t'aporta vitalitat :-P


    Carquinyol... hauré de mirar aquest mosaic!!


    Núr, als que ens agraden algunes de les seves cançons, sempre en tindrem una de guardadeta, aquella que ens faci vibrar més, i que ens el faci recordar cada cop que la sentim... I gràcies maca!!!


    Pión... jo escric per mi, i les visites que arribin per propi peu sempre seran benvingudes... les altres me les vull estalviar. Així és més familiar :)

    ResponElimina