20 de maig 2009

Reomplint-me de combustible

S'acosta, i gairebé és a tocar. Comença la recta final, el ritme frenètic s'accelera i t'has de posar les piles, mentre l'única cosa que et ve al cap és fer-te una remullada a la piscina dia sí dia també. O jeure. O llegir. O veure pel·lícules.

La setmana que ve començo els exàmens, i estic cansada. Mentalment, em noto pesada, el cap bull. Potser em vaig confiar amb el primer semestre, on el volum de feina no era comparable a tot el que se m'acosta, i he anat arraconant les coses...

I a sobre, quan és l'època amb més feina, jo me'n busco pel meu compte, com si no en tingués prou amb tot el que he d'abarcar. Però què hi farem, a posar-s'hi sigui dit! Així que crec que faig un mini-stop de bloc, almenys durant un parell de setmanes, que ja hauré fet algun examen i hauré entregat uns treballs que he de fer...

Sento deixar-vos mig abandonadets, perquè no tindré gaire temps per fer la repassada de blocs de rigor... així que ja sabeu, durant dues setmanes no feu gaire coses interessants eh! ;-)

Arrivederci!! Una abraçada a tots!

11 comentaris :

  1. No vull no pensar què hagués passat si hagués tingut blog i hagués conegut aquest món quan estudiava. Potser encara hi seria! Molta sort amb els exàmens, encara que no et fa cap falta.

    ResponElimina
  2. Ànims ànims ànims i a treballar a tope!!!!!!!!
    Estàs a la recta final, dues setmanetes de res i ja està! Vacances per fi i una bona recompensa a tot l'esforç realitzat al llarg de l'any...
    Una remullada entre tema i tema i altre cop de cap als llibres, eh?
    I pel blog no et preocupis, ja saps que nosaltres sempre som aquí ;)

    ResponElimina
  3. El primer és el primer, així que apa, ànims i molta força... i aprofita alguna estoneta per fer alguna cabussada, prendre una mica el sol o veure una pel·lícula.

    Aps... i molta sort !!

    ResponElimina
  4. Que vagi molt i molt bé, bonica! i no deixis de fer cosetes que vinguin de gust, eh? sense passar-se, clar ;P

    Petons!!!

    ResponElimina
  5. La setmana que ve, ja??

    Sí que ràpids (jo la setmana següent).

    Que vagi bé! Jo en el meu cas diria que si fa no fa tinc la mateixa feina que l'últim semestre (per sort no he d'entregar treballs).

    ResponElimina
  6. és l'últim esforç!!! Ara no et pots rendir, al contrari, ho has de donar tot, i segur que ho faràs, ja veuràs com t'ho treuràs!!! després et felicitarem!!

    ResponElimina
  7. molts ànims! que ja queda poc per les merescudes vacances!!

    ResponElimina
  8. Molta sort amb els exàmens, tot i que no la necessites! Segur que t'ho saps tot a la perfecció!

    I ja saps, no farem res interessant aquests dies :-P De fet, jo estic treballant com una boja, i al meu costat també ho estan fent. Si m'ho preguntes, un dia t'ho explico!

    Molta sort! I aviat arribarà l'estiu. Jo en tinc moltes ganes. I diria que tu també! :-P

    ResponElimina
  9. Que et vagi molt bé, Laia. Ànims!! Jo aniré fent encanteris biològics ;)

    ResponElimina
  10. Ja han passat dues setmaneeeees.... Que no tornes? :D No sé si algun dia et vaig dir que et tenia com una germana gran, i ara trobo a faltar la meva germana gran! :$ (Tot i que és una sensació una mica estúpida perquè no ens coneixem gens... però bé, serà de tant llegir-te!)

    ResponElimina
  11. gràcies a tots.... T_T espero respirar aviat per aquí!!!

    ResponElimina